مهم‌ترین محصول جهاددانشگاهی تقویت روحیه «توانستن» است
کد خبر: 4159440
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

مهم‌ترین محصول جهاددانشگاهی تقویت روحیه «توانستن» است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: مهم‌ترین محصول جهاددانشگاهی علاوه بر تکنولوژی‌ها، تقویت روحیه «توانستن» در کشور است.

روح الله متفکر ازاد، نماینده تبریز در مجلس

روح‌الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی توانست با عبور از بروکراسی‌های زائد روحیه‌ جهادی تحصیل‌ کرده‌های کشور را به محصول تبدیل کند و یک خروجی مناسب در اختیار کشور قرار دهد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین محصول جهاددانشگاهی علاوه بر تکنولوژی‌ها، تقویت روحیه "توانستن" در کشور است، افزود: از هنرهای انقلاب اسلامی و امام راحل تأسیس نهادهای انقلابی برای پیشبرد اهداف کشور و نظام مردم بوده که جهاددانشگاهی از آن نهادهای انقلابی است که در حوزه‌ علم و حرکت‌های جهادی، برای پیشرفت کشور مؤثر بوده‌ است.

عضو هیئت رئیسه مجلس، با بیان اینکه فعالیت‌های چشمگیر علمی در حوزه‌ خط مقدم در کشور با جهاددانشگاهی شروع شده، ادامه داد: مرحوم کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان این احساس را ایجاد کرد که فعالیت‌های علمی دنیا در خط مقدم در ایران هم می‌تواند انجام شود.

متفکر آزاد اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی فعالیت‌های جهاددانشگاهی برای تأمین‌ نیازهای جبهه و نیازهای علمی در زمینه دفاع از کشور چشمگیر بوده  و بعد از جنگ نیز اتفاقات مبارکی در زمینه‌های علمی در جهاد رخ داده‌ است که امیدواریم فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌ مختلف ادامه دار بوده و شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.

انتهای پیام
captcha