مشکلات بیکاری با مدیریت صحیح و بهینه‌سازی فعالیت‌ها حل می‌شود
کد خبر: 4159897
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

مشکلات بیکاری با مدیریت صحیح و بهینه‌سازی فعالیت‌ها حل می‌شود

آیت‌الله مصطفی علما گفت: بیشترین مشکل استان کرمانشاه در گذشته در حوزه مدیریت بوده و اگر مدیریت درست و بهینه در کار‌ها اعمال شود بیکاری استان قابل حل است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز، 11 مردادماه در دیدار با اعضای شورای وحدت نیرو‌های انقلاب، اظهار کرد: اهمیت حفظ وحدت نیرو‌های انقلاب برای نیل به فردایی بهتر مورد تأکید است.

وی از بیکاری به‌عنوان مشکل اساسی استان یاد کرد و افزود: برای رفع بیکاری ظرف ۱۶ سال گذشته با تمام استانداران صحبت کرده‌ام و راهکار ارائه داده‌ام و معتقدم اگر مدیریت درست و بهینه در کار‌ها اعمال شود بیکاری استان قابل حل شدن است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: اگر بحث بیکاری حل شود به‌دنبال خود امنیت، آرامش و نشاط به استان می‌آورد چرا که بیشترین مشکل استان در گذشته در حوزه مدیریت بوده لذا امیدوارم این معضل اساسی درست شود و به سامان برسد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه وحدت رویه در انجام کار‌ها را باعث پویایی مدیریت دانست و گفت: اگر وحدت رویه نباشد مشکلات لاینحل باقی و تمام کار‌ها ابتر می‌ماند.

وی با تأکید بر اینکه باید از ارائه آمار و اطلاعات غیرعلمی پرهیز کرد، افزود: وضعیت جامعه همه چیز را مشخص می‌کند و مردم نسبت به امور جاری بسیار دقیق هستند و رخداد‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهند.

امام جمعه کرمانشاه به ضرورت توجه جدی به فرامین امامین انقلاب اشاره و اظهار کرد: باید خط امامین انقلاب را حفظ کنیم و این جزء برنامه‌های اصلی ما باشد و لذا باید مسئولین در دسترس مردم، پاسخگو و به دنبال کار مردم باشند.

آیت‌الله علما گفت: نباید نسبت به رخداد‌های جامعه بی‌تفاوت باشیم و حول محور وحدت باید تمامی دیدگاه‌های خود را مطرح و مردم را حفظ کنیم و ضرورت دارد شایستگان امور را در دست داشته باشند و شانه خالی نکنند.

انتهای پیام
captcha