توزیع ۷۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان سمنانی در قالب طرح اطعام حسینی
کد خبر: 4160476
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

توزیع ۷۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان سمنانی در قالب طرح اطعام حسینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: همزمان با دهه دوم ماه محرم، ۷۰ هزار پرس غذا در قالب پویش اطعام حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمد حسین ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، امروز، 15 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با دهه دوم ماه محرم و هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) پویش اطعام حسینی در استان اجرا شد که بر این اساس ۷۰ هزار پرس غذا در این مرحله تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این اطعام در ۲۰ شهر استان توسط مؤسسات نیکوکاری و همچنین کمیته امداد انجام شده که غذای گرم حاصل از این پویش بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به اینکه یک هزار نیازمند در سراسر استان نیز بسته معیشتی دریافت کردند، یادآور شد: هدف پویش اطعام حسینی و توزیع بسته‌های معیشتی کمک به نیازمند و مستمند است.

ذوالفقاری از برگزاری همایش فرزندآوری با هدف تحکیم خانواده به همت کمیته امداد و به میزبانی دانشگاه سمنان خبر داد و افزود: امید آفرینی، آموزش‌های همسر گزینی و ازدواج موفق در زمره بخش‌های این همایش بود.

به گفته وی این آموزش‌ها تلاش دارد تا مددجویان را در انتخاب شغل و رشته تحصیلی یاری رساند، از ابتدای سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰۰ آموزش گروهی در زمینه‌های مختلف به مددجویان داده شده است.

انتهای پیام
captcha