جهاد دانشگاهی در تربیت نیروی انسانی متخصص و جهادی سهم بزرگی دارد
کد خبر: 4160668
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

جهاد دانشگاهی در تربیت نیروی انسانی متخصص و جهادی سهم بزرگی دارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمتر از حوزه آموزش و پژوهش، بحث تربیت نیروی انسانی است که در طول دهه‌های اخیر جهاددانشگاهی در تربیت نیروی انسانی متخصص و جهادی سهم بزرگی داشته و نیروهای قابل توجهی را تربیت و تقدیم کشور کرده است که اغلب به افراد مهم در عرصه سیاسی، فرهنگی و علمی کشور تبدیل شده‌اند.

وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، وحید جلال‌زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای موفق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است چرا که در همه عرصه‌های علمی و پژوهشی، گام‌های موثری برداشته و موفق بوده است.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، یکی از هنرهای انقلاب اسلامی تأسیس نهاد انقلابی جهاددانشگاهی است‌ اظهار کرد: جهاددانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است که اکنون به ثمر نشسته و امروز یکی از ارکان پژوهش و آموزش و به تعبیری جزء نهادهای دانش بنیان جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موفقیت‌ها و آثار موفق جهاددانشگاهی را در عرصه‌های مختلف علمی کشور به وفور شاهد هستیم و رد پای جهاددانشگاهی در پیشرفت‌های علمی کشور قابل مشاهده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی نیز در عرصه‌های مختلف علمی خوش درخشیده است، یاد آور شد: مهمتر از حوزه آموزش و پژوهش، بحث تربیت نیروی انسانی است که در طول دهه‌های اخیر جهاددانشگاهی در تربیت نیروی انسانی متخصص و جهادی سهم بزرگی داشته و نیروهای قابل توجهی را تربیت و تقدیم کشور کرده است که اغلب به افراد مهم در عرصه سیاسی، فرهنگی و علمی کشور تبدیل شده‌اند.

جلال‌زاده ادامه داد: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی نیز در بازدیدهایی که از واحدهای دانش بنیان و فناوری آن انجام شد دارای پتانسیل و توانمندی‌هایی است که با حمایت‌های بیشتر می‌تواند ضمن افزایش تولید در تحقق شعار سال نقش اساسی را ایفا کند.

انتهای پیام
captcha