جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «قاسم صادق‌مغانلو» دیدار کردند
کد خبر: 4160817
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «قاسم صادق‌مغانلو» دیدار کردند

به مناسبت چهل و سومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و به منظور تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل با خانواده معظم شهید قاسم صادق مغانلو دیدار کردند.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، به‌مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و به منظور تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده معظم شهید قاسم صادق مغانلو دیدار کردند.

حسام رسولی، سرپرست جهاددانشگاهی اردبیل، 16 مردادماه، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر ایران اسلامی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبروی این مرز و بوم و مایه عزت و سرافرازی کشور در تمامی عرصه‌ها هستند.

رسولی با بیان اینکه قدردانی از زحمات و فداکاری خانواده شهیدان جزو وظایف شرعی، ملی و حداقل کاری است که می‌توان برای تجدید روحیه آن‌ها انجام داد، تصریح کرد: رزمندگان سلحشور کشورمان، وعده الهی در قرآن که حق همیشه پیروز است را در هشت سال دوران دفاع مقدس ثابت کردند.

سرپرست جهاددانشگاهی اردبیل با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برای حفظ و صیانت از آرمان‌های آن ایجاد شده است یادآور شد: این نهاد در تلاش است تا کشور را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهد تا آرمان‌های امام و اهداف شهدا برای پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران محقق گردد.

در این دیدار، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز، ضمن تبریک ۱۶ مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، این مناسبت را بهانه‌ای برای تجدید عهد و پیمان دوباره با شهدا و خانواده معظم آن‌ها خواند گفت: مردم کشور باید قدردان از جان گذشتگی و فداکاری این ایثارگران باشند.

نوری تلاش برای حفظ امنیت کنونی کشور را وظیفه همگان خواند و تصریح کرد: شهدای گرانقدر، پرورش یافته مکتب اسلام و امام حسین(ع) هستند به همین خاطر، هر جا احساس خطر برای این مکتب می‌کنند پیشقدم شده و جان خود را فدا می‌شوند.

گفتنی است؛ شهید قاسم صادق مغانلو، در سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به درجه شهادت نائل شده است.

انتهای پیام
captcha