بالاترین سرمایه جهاددانشگاهی اعتماد مقام معظم رهبری به این نهاد است
کد خبر: 4160819
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

بالاترین سرمایه جهاددانشگاهی اعتماد مقام معظم رهبری به این نهاد است

استاندار سمنان بالاترین و بهترین سرمایه جهاددانشگاهی را اعتماد، اعتقاد و پشتیبانی مقام معظم رهبری از این نهاد انقلابی برشمرد.

بازدید سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان از جهاد دانشگاهی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، امروز، 16 مرداد به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد جهاددانشگاهی و در بازدید از جهاددانشگاهی استان سمنان و دیدار با رئیس و اعضای این نهاد بالاترین و بهترین سرمایه جهاددانشگاهی را اعتماد، اعتقاد و پشتیبانی مقام معظم رهبری از این نهاد انقلابی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف کارهای ارزشمندی انجام داده افزود: در حوزه ساخت کیتهای تشخیص کرونا، ناباروری و فرزندآوری، اکتشاف و حفاری چاه‌های نفتی تیم هماهنگی در این حوزه فعالیت دارند که در راستای فرامین مقام معظم رهبری گام بر می‌دارند.

این مقام عالی استان ادامه داد: تمامی نیازها و ضروریات جامعه در مجموعه جهاددانشگاهی وجود دارد که در این راستا این نهاد در تقوا و پرتلاش بودن سرآمد سایر دستگاه‌هاست.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان سومین استان با 5/7 درصد رشد اقتصادی را داراست متذکر شد: طی دو سال گذشته از 148 واحد راکد صنعتی 116 واحد مجدد راه‌اندازی شده و 3 هزار نیرو مجددا دعوت به کار شده‌اند.

استاندار سمنان افزود: طی این مدت از 325 روستا در قالب کاروان خدمت بازدید شده که بر این اساس 570 مصوبه داشته و 77 درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی تصادفات جاده‌ای، کمبود شدید آب و بحران جمعیت را سه مشکل اصلی استان دانست و افزود: با توسعه زیرساختهای گردشگری، پروژه حرم تا حرم ، فعالیت و اقدام در حوزه آب پایدار و تشویق و حمایت از فرزندآوری در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.

یادآور می‌شود پیش از سخنان استاندار سمنان، علی منصفی راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان ضمن ارائه گزارشی از طرحها و برنامه‌های جهاددانشگاهی استان، از حمایت‌های استاندار سمنان از جهاددانشگاهی استان تقدیر کرد.

همچنین استاندار سمنان با حضور در بخشهای مختلف جهاددانشگاهی استان، از تعدادی از طرح‌ها و تولیدات علمی و فناورانه جهاددانشگاهی استان بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha