جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند
کد خبر: 4160833
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی؛

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند

جهادگران دانشگاهی استان اردبیل همزمان با چهل و سومین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، ضمن حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، تجدید بیعت کردند.

تجدید پیمان با شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، در این مراسم معنوی سرپرست و تعدادی از معاونان و مدیران جهاددانشگاهی اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل و هیئت همراه با عطر افشانی و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

حسام رسولی، سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل، 15 مردادماه، در مراسم تجدید پیمان با شهدای والامقام در اردبیل، با بیان اینکه ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در راه سربلندی و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب گام برداریم تصریح کرد: شهدا سرمایه‌های این مرز و بوم هستند و جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب اسلامی، بزرگداشت شهدای انقلاب و دفاع مقدس را وظیفه‌ای مهم می‌داند.

رسولی با بیان اینکه ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در راه سربلندی و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب گام برداریم تصریح کرد: ایران اسلامی هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، با افتخار پله‌های ترقی را طی می‌کند و یکی از کشور‌های امن منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، تصریح کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی، آرمان‌های شهدا را ارج می‌نهد و با جهاد علمی در مسیر اهداف شهدا حرکت می‌کند؛ و امروز با حضور در مزار شهدای گمنام با شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس پیمان می‌بندیم و اعلام می‌داریم که جهادگران جهاددانشگاهی به عهد و پیمان با شهدا پایبند هستند و برای ادامه مسیر از روح بلند آنان استعانت می‌طلبند. 

انتهای پیام
captcha