مرکز درمان ناباروری قفقاز فرصت مغتنمی برای اردبیل است
کد خبر: 4160841
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
مدیرکل بیمه سلامت اردبیل:

مرکز درمان ناباروری قفقاز فرصت مغتنمی برای اردبیل است

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل، مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی را برای استان اردبیل فرصتی مغتنم برشمرد و از تعاملات بهینه بیمه سلامت استان با این مرکز خبر داد.

وحید خلیل اللهی مدیرکل بیمه سلامت اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، وحید خلیل‌اللهی، مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل، ۱۶ مردادماه، استقرار مرکز قفقاز در اردبیل را فرصت مغتنم دانست و گفت: مردم استان در مراجعه به مرکز قفقاز استقبال خوبی دارند و از مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان ناباروری خود خودداری می‌کنند و ۹۰ درصد تعرفه‌های درمان این مرکز تحت پوشش بیمه سلامت می‌باشد.

خلیل‌اللهی ادامه داد: بار زیادی از درمان ناباروری در استان بر دوش مرکز قفقاز جهاددانشگاهی است و در صورت تأمین زیرساخت‌های جدید برای مرکز، این امکان افزایش خواهد یافت.

مدیرکل بیمه سلامت استان از افزایش تعداد افراد نازای نشان‌دار شده در سامانه الکترونیکی برای استفاده از خدمات ویژه درمان بیمه سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد از یک هزار و ۶۸۷ نفر به یک هزار و ۷۹۱ نفر افزایش داشته است.

خلیل‌اللهی تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۲ میلیارد تومان به مرکز ناباروری قفقاز پرداخت کردیم و همچنین در سه ماهه اول سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان علی الحساب پرداخت انجام شده است.

انتهای پیام
captcha