ضرورت توجه به کار ایجابی و سلبی در زیست عفیفانه
کد خبر: 4160900
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
نماینده ولی‌فقیه در گیلان تأکید کرد:

ضرورت توجه به کار ایجابی و سلبی در زیست عفیفانه

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت توجه به کار ایجابی و سلبی در زیست عفیفانه گفت: کار علمی و نوآوری بسیاری از علما و دانشمندان در طول تاریخ ثمره کار جهادی آنان بوده و در این مسیر رنج‌ها برده‌اند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 16 مردادماه در دیدار با برخی رؤسای دانشگاه‌های استان با موضوع راهکارهای زیست عفیفانه، اظهار کرد: قدرت‌های زور و سلطه برای دستیابی به منافع خود به‌دنبال ستیز با جبهه حق، شبهه‌افکنی و پررنگ کردن نقاط سیاه بوده‌اند. با مراجعه به قرآن و سنت اهل‌بیت(ع) می‌توان به تمام شبهات در طول تاریخ پاسخ داد البته امروز یک انسان عادی هم می‌تواند به بسیاری از شبهات پاسخ دهد.

وی با اشاره به تأثیرات شگرف انقلاب اسلامی برای جوامع بشری، افزود: انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی، نظامی، اقتصادی، جغرافیایی و مدیریتی بشر را دچار تحول کرد و این موضوع برای سلطه‌جویان قابل پذیرش نبود.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه امروز ابزارهای لازم برای دانش‌افزایی وجود دارد و باید از این ابزارها استفاده کرد، گفت: انسان در هر قسمتی می‌تواند دست به نوآوری بزند.

وی با اشاره به اهمیت کار جهادی، تصریح کرد: کار علمی و نوآوری بسیاری از علما و دانشمندان در طول تاریخ ثمره کار جهادی آنان بوده و در این مسیر رنج‌ها برده‌اند؛ بدون کار، جهاد و تلاش، موفقیتی حاصل نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت توجه به کار ایجابی و سلبی در زیست عفیفانه بیان کرد: کار ایجابی باید در خانه و مهدکودک‌ها انجام شود؛ امروز بسیاری از کشورها از جمله کشور ژاپن در این حوزه کار می‌‌کنند و حتی از کتاب‌های آموزشی شیعه نیز در این بخش بهره می‌گیرند.

آیت‌الله فلاحتی کشف حجاب را جزو طرح‌های دشمن دانست و بیان کرد: بعضی از افرادی که مرتکب کشف حجاب‌ می‌شوند، فریب‌خورده‌اند و لذا در راستای اجرا کردن طرح‌ها از تبلیغ چهره به چهره نیز نباید غافل شد و اما در بخش سلبی هم با دو گروه معاندان مواجه هستیم که با باید با آنها برخورد سلبی شود و این افراد در دانشگاه‌ها هم باید شناسایی شوند؛ استادی که در کلاس حضور پیدا می‌کند و از نظام اسلامی حقوق می‌گیرد باید خودش پایبند به ارزش‌ها باشد و به دانشجو تذکر دهد.

انتهای پیام
captcha