پیام مدیرکل کمیته امداد اردبیل به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 4161305
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

پیام مدیرکل کمیته امداد اردبیل به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، ۱۷ مرداد، ماه‌روز حق‌گویی، حق جویی و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران و صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت.

علیرضا حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد اردبیل، 17 مرداد ماه در پیامی روز حق‌گویی، حق جویی و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران و صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ»«حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس» پیامبر اکرم(ص)

 خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه­ای، مرهون تلاش‌های شبانه­‌روزی آنهاست.

هفدهم مردادماه این روز ارزشمند اجتماعی که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نام‌گذاری شده است، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز خبرنگار را به همه­ خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و نیز شما خبرنگار صدیق و شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، فرارسیدن ۱۷ مرداد را به همه خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه این قشر پویا و پرتلاش در انعکاس اخبار، اطلاعات و رویداد‌ها و خدمات کمیته امداد امام(ره) استان اردبیل تشکر می‌نمایم.

علیرضا حسین‌نژاد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل»

انتهای پیام
captcha