خبرنگاران نقدهای منصفانه همراه با پیشنهاد ارائه دهند
کد خبر: 4161327
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

خبرنگاران نقدهای منصفانه همراه با پیشنهاد ارائه دهند

استاندار فارس با اشاره به رسالت خبرنگاران گفت: انتظاری که از خبرنگاران داریم این است که برای بهبود شرایط، نقدهای منصفانه و کارشناسانه همراه با پیشنهاد ارائه دهند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس شب گذشته، 17 مردادماه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی افزود: خبرنگاران استان با هم‌اندیشی با یکدیگر، شاخص‌های اثرگذار را استخراج کنند، بنویسند و بر اساس آن به عملکرد مدیران نمره دهند تا مشخص شود که کدام مدیر پاسخگو است، در جهت حل مشکلات مردم تلاش می‌کند و آمار صحیح ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها وظیفه دارند که برای مردم امید ایجاد کنند و در کنار آن پیگیر مطالبه‌گری از مدیران نیز باشند و مسئولان را وادار کنند که در صحنه حاضر باشند و به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: امیدآفرینی برای جامعه و در بین مردم و مطالبه‌گری از مدیران کمک می‌‌کند که روحیه نشاط و پویایی در مردم به ویژه جوانان و نوجوانان افزایش یابد.

ایمانیه ضمن قدردانی از تلاش‌های یک‌سال گذشته خبرنگاران استان گفت: از خبرنگاران استان انتظار داریم که با توجه به عشقی که به کشور و اعتقادات خود دارند، با وجود همه کمبودها و کاستی‌ها، همچنان محکم در صحنه باشند و ما نیز امیدواریم بتوانیم در حد توان در کنار خبرنگاران باشیم.

استاندار فارس بیان کرد: از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خبرنگاران در زمینه امنیت شغلی، بیمه و مسکن و بهبود معیشت این قشر کوشا و سخت کوش استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha