مدیران از ظرفیت خبرنگاران در دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند
کد خبر: 4161438
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

مدیران از ظرفیت خبرنگاران در دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند

استاندار همدان گفت: رسانه‌ها ظرفیت بالایی دارند و انتظار بر این بوده مدیران همراهی لازم را در استفاده از این ظرفیت کم نظیر در دستگاه‌های اداری خود داشته باشند.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان، امروز ۱۸ مردادماه در مراسم روز خبرنگار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاری حرفه بسیار پرمشقت و کم‌درآمدی است اما تلاشگران این عرصه قانع هستند و به وظیفه خود همواره عمل می‌کنند که باید قدر آنها را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان سرمایه بسیار بزرگ از خبرنگاران جوان، پویا، متعهد، خوش ذوق وجود دارد، افزود: ظرفیت خوبی در حوزه رسانه است که نه در گذشته بوده و نه قابل تکرار است طیف وسیعی از جوانان ما در این مجموعه در حال فعالیت هستند توصیه به مدیران دولتی می‌کنم از این ظرفیت بالا استفاده شود.

استاندار همدان ادامه داد: رسانه‌ها ظرفیت بالایی دارند و انتظار بر این بوده مدیران همراهی لازم را در استفاده از این ظرفیت کم نظیر در دستگاه‌های اداری خود داشته باشند؛ امروز خبرنگاران متعهد که مصالح ملی برای آنها مهم است به عنوان افسران جنگ نرم، وظیفه خطیری در مقابله با سیاه‌نمایی دشمن دارند و می‌توانند توطئه‌ها را خنثی کنند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام در دستور کار است تصریح کرد: برای نمونه بیمارستان اکباتان تکمیل شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بحران آب را داشتیم اما با همراهی نمایندگان مجلس حل شد افزود: نمایندگان ما جزو مفاخر و در سطح ملی جز نمایندگان اثرگذار و کم‌نظیر هستند و حمایت کرده و می‌کنند تا مشکلات بزرگی حل شود.

استاندار همدان ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌ خوبی در استان در حال انجام است و در عرصه مسکن با تلاش‌ها اقدامات خوبی انجام شده است، امیدوارم دستاوردهای خوب در استان از سوی خبرنگاران به خوبی در پیکره جامعه مخابره شود و برای ایجاد امید و نشاط در جامعه تلاش شود.

قاسمی فرزاد با تأکيد به اینکه با همکاری خانه مطبوعات بسته حمایتی برای خبرنگاران در نظر گرفته می‌شود گفت: در حوزه مسکن و تسهیلات در نظر است و پیگیری خواهد شد و باید از تمام امکانات سازمان‌ها و دستگاه‌ها استفاده شود تا در خدمت خبرنگاران استان و همچنین قدر دان زحمات آنها باشیم.

انتهای پیام
captcha