مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4161599
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در کردستان برگزار شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از برگزاری مرحله استانی بخش آوایی شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مُدهامتان» امروز، 19 مردادماه در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج خبر داد و گفت: 323 نفر در این بخش از جشنواره با هم به رقابت پرداختند.

شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: 731 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مُدهامتان» شرکت کردند که 408 نفر در بخش معارفی و 323 نفر در بخش آوایی این دوره از جشنواره شرکت کردند.

وی از برگزاری مرحله استانی بخش آوایی شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج خبر داد و افزود: 323 نفر در این بخش از جشنواره با هم به رقابت پرداختند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه بخش معارفی این دوره از جشنواره در روزهای 28، 29 و 30 تیرماه به صورت آنلاین برگزار شد، بیان کرد: در بخش آوایی نیز فایل صوتی شرکت‌کنندگان در اختیار داوران برجسته قرآنی استان برای انجام کار داوری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: داوری مرحله استانی بخش آوایی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدهامتان» به صورت حضوری و زیر نظر مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد امروز، 19 مردادماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

کیامهر با اعلام اینکه کار دواری این دوره از رقابت‌‌های قرآنی را شش داور استانی در دو بخش بانوان و آقایان انجام دادند، افزود: کار داوری این دوره از رقابت‌های قرآنی را شهلا حسین‌پناهی، ژاله حیدری‌مقدم، زهرا منبری در بخش بانوان و محی‌الدین رضایی، اسماعیل تمهیدی، حسین عبدالملکی و علی اصغر فاطمی زاده در بخش آقایان برعهده داشتند.

وی افزود: اعضای کانون‌های مساجد کردستان شرکت‌کننده بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، قرائت نماز، حفظ کل، مکبری، اذان و استعدادیابی با هم به رقابت پرداختند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان یادآور شد: منتخبان مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری که مهرماه سال جاری به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha