رسانه می‌تواند بحران‌ساز یا بحران‌زدا باشد
کد خبر: 4161682
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

رسانه می‌تواند بحران‌ساز یا بحران‌زدا باشد

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه در مقوله ایجاد امنیت اجتماعی گفت: رسانه می‌تواند موجب بحران شود یا بحران‌زدایی کند.

به گزارش ایکنا از مازندران، محمدعلی رسانه می تواند موجب بحران شود و همچنین می تواند بحران زدایی کندمحسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز ۱۹مرداد در همایش استانی گرامیداشت مقام خبرنگار در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، با گرامیداشت یاد و نام ۲۷ شهید رسانه استان و شهید مهرعلی حسینی شهید شاخص رسانه سپاه کربلا گفت: ‌مدت‌هاست که رویکرد سنتی رسانه به کنار رفته است.

وی افزود: از عصر ارتباطات گذشتیم و به سلطه ارتباطات رسیدیم، نقد منصفانه مورد توجه اصحاب خبر و رسانه قرار گیرد.

محسنی بندپی با اشاره به نقش رسانه در مقوله ایجاد امنیت اجتماعی، تصریح کرد: رسانه می‌تواند موجب بحران شود یا بحران‌زدایی کند.

نماینده مردم نوشهرو چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت یک واژه سخت‌افزاری و نظامی نیست و به یک واژه نرم‌افزاری بدل شده است، ادامه داد: این روزها به شدت به امنیت اجتماعی نیاز داریم چرا که دیگر گزینه‌های روی میز «حمله نظامی» ما را نمی‌هراساند بلکه با ایجاد جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال ایجاد ناامیدی در بین ملت هستند.

 وی از انتخابات به عنوان مهمترین پدیده سیاسی اجتماعی یاد کرد و اظهار کرد: مشکلات خودمان را در دورن خودمان حل خواهیم کرد بیش از هر زمانی دیگر جمهوری اسلامی به مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای نیاز دارد رسانه‌ها برای تحقق این مهم همانند دیگر دوره‌های انتخابات به خط شوند.

انتهای پیام
captcha