برگزاری مراسم عزاداری دهه سوم محرم در تنکابن
کد خبر: 4161790
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸

برگزاری مراسم عزاداری دهه سوم محرم در تنکابن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنکابن از برگزاری برنامه‌های عزاداری و فرهنگی در دهه سوم محرم شهرستان تنکابن خبر داد.

دهه سوم محرمبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام اسماعیل غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنکابن در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزاری سوگواری دهه سوم محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: سوگواری دهه سوم محرم از سوی هیئت مذهبی محفل امام حسن عسکری(ع)  شهرستان تنکابن در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آیین سوگواری که 24 و 25 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع جامع شهرستان نعمت‌آباد تنکابن برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام ناصر رفعیی به سخنرانی می‌پردازد.

غلامی تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) احمد واعظی و حسین سیب سرخی در این مراسم به مدیحه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه  آیین سوگواری شهادت حضرت امام سجاد(ع) 20 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ولی‌عصر تنکابن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این آیین آیت‌الله توکل، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی می‌پردازد و مداحان اهل بیت(ع) عباس نوری و سیدمحمد حجازی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنکابن  اظهار کرد:  کلاس درس اخلاق ساعت 9 روز شنبه ۲۱ مرداد در سالن اجتماعات حوزه علمیه شهید مطهری تنکابن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کلاس درس اخلاق، حضرت آیت‌الله توکل، نماینده مردم ولایت مدار مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تدریس می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha