آمریکا همیشه محکوم به شکست خواهد بود
کد خبر: 4163037
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

آمریکا همیشه محکوم به شکست خواهد بود

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا تلاش کرد با تحریم ‌های سیاسی و اقتصادی جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد ولی با بیداری ملت ایران، اقتدار انقلاب اسلامی و بصیرت و رهبریت مقام معظم رهبری همیشه محکوم به شکست هستند.

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام سید حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامیمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه، 25 مرداد در همایش پلاکارد که با موضوع «رافت اسلامی، عدالت علوی، ادعای نقض حقوق بشر» در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، اظهار کرد: در مطالعات درونی اندیشکده‌های آمریکا که در دهه اخیر مطرح شده آمده است که اگر تا سال ۲۰۲۵ آمریکا بتواند اقتدار خود را همچون گذشته حفظ کند در ربع قرن آینده و تا نیمه قرن ۲۱ هم اقتدارش در جهان مستمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر اساس این مطالعه آمده که در غیر اینصورت از ۲۰۲۵ سیر نزولی قدرت آمریکا در جهان آغاز خواهد شد، افزود: آمریکا با سه موضوع درگیر است که اگر بتواند آن ها را حل کند ممکن است این اقتدار دوام یابد که نخستین مساله قدرت سیاسی اقتصادی چین در جهان و دومی قدرت روسیه و نفوذ آن در بلوک شرق و مقابله با ناتو است.

این مسئول توضیح داد: سومین مسئله جدی سر راه آمریکا را قدرت اسلامی با مرکزیت ایران است و آمریکا اگر نتواند مقابل نفوذ ایران در منطقه و تاثیرگذاری آن را بگیرد باید نقش دهکده جهانی را فراموش کند و آماده یک فروپاشی و نزول در قدرت باشد.

میرتاج‌الدینی افزود: قدرت انقلاب اسلامی اکنون یک قدرت منطقه‌ای شده و پابه پای قطب های جدید قدرت در جهان جایگاهش خود را در مسائل منطقه و بین‌الملل نشان می‌دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا خاورمیانه جدید را کانون اصلی نظم نوین جهانی در نظر گرفته و در مرکز سیاسی جهان آن را طراحی کره بود و دروازه آن هم از لبنان شروع می‌شد که در همان ورودی دروازه خودش مدفون شد.

وی اضافه کرد: آمریکا طرح‌ها و برنامه‌هایی داشت تا منطقه را به آشوب و فتنه بکشاند و منطقه را کامل به خود وابسته کند که در همین راستا جنگ عراق علیه ایران را به راه انداخت و سپس داعش را به وجود آورد و بعد جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن را به راه انداخت.

میرتاج‌الدینی بیان کرد: حقوق بشر آمریکا با داعش به خوبی روشن است به طوریکه «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه وقت آمریکا در خاطراتش نوشته به ۶۰ کشور سفر کردیم تا داعش را به وجود آوردیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی داعش را در منطقه با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی و لشکرهای حیدریون، زینبیون، فاطمیون، حشدالشعبی و بسیج سوریه تحت فرماندهی حاج قاسم ریشه‌کن و شکست داد.

این مسئول تاکید کرد: آمریکا در برابر انقلاب اسلامی شکست خورد. با داعش سوریه و عراق و با یمن اراضی و مخازن عظیم نفتی را می‌خواست به دست بگیرد که موفق نشد و خوشبختانه ایران موفق به شکست تمام طرح‌های آمریکا در منطقه شده و همچنان با پیروزی به پیش می‌رود.

وی یادآور شد: آمریکا تلاش کرد با تحریم ‌های سیاسی و اقتصادی جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد ولی با بیداری ملت ایران، اقتدار انقلاب اسلامی و بصیرت و رهبریت مقام معظم رهبری همیشه محکوم به شکست هستند.

این مسئول گفت: دشمن هیچ موقع از کارش دست نمی‌کشد و باز خواهد آمد ولی ما همیشه باید آماده باشیم و اکنون ایران اسلامی در بالاترین سطح اقتدار خودش قرار دارد و می تواند توطئه‌های دشمن را بشکند.

میرتاج‌الدینی بیان کرد: تنها عرصه‌ای که باید تقویت شود حوزه اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم است که برای آن هم مسئولان همواره باید برنامه‌های قوی داشته باشند تا مردم را از جهت معیشت زندگی مقابله با مشکلات و تورم کمک کنند.

 

انتهای پیام
captcha