نخستین دوره مدرسه نویسندگی دانشجویان ایران برگزار می‌شود
کد خبر: 4164239
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
در اصفهان

نخستین دوره مدرسه نویسندگی دانشجویان ایران برگزار می‌شود

فصل نخست مدرسه نویسندگی دانشجویان ایران به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

مدرسه نویسندگی دانشجویان ایرانبه گزارش ایکنا از اصفهان، سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان و دانشگاه اصفهان،‌ فصل نخست مدرسه نویسندگی دانشجویان ایران را با محوریت «داستان: از ایده تا انتشار» و «واقعیت و روایت آن در ناداستان» برگزار می‌کند.

این دوره با حضور جمشید خانیان، سعید محسنی، بهزاد دانشگر و محمدرضا شرفی خبوشان به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و فرصتی است برای کسانی که می‌خواهند تجربه متفاوتی از داستان‌نویسی به دست آورند.

دانشگاه اصفهان از ۱۹ تا ۲۱ شهریورماه سال جاری، میزبان نخستین دوره مدرسه نویسندگی دانشجویان ایران خواهد بود و بهترین آثار فراگیران این دوره در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.

هزینه دوره حضوری، یک میلیون و 500 هزار تومان و هزینه دوره مجازی، 750 هزار تومان است؛ اعضای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد اصفهان برای ثبت‌نام در این دوره از ۱۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

علاقه‌مندان تا 16 شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به نشانی https://jdisf.ac.ir برای شرکت در دوره مدرسه نویسندگی دانشجویان ایران ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha