موکب هیئت «لواء الزهرا(س)» در اسدآباد برپا شد
کد خبر: 4164453
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۰
برای اولین بار

موکب هیئت «لواء الزهرا(س)» در اسدآباد برپا شد

مسئول ایستگاه صلواتی هیئت «لواء الزهرا(س)» اسدآباد از برپایی موکب این هیئت برای اولین بار در مسجد ابوالفضل(ع) همزمان با ایام اربعین خبر داد.

هیئت لواء الزهرا(س)یزدان فرحی، مسئول موکب لواء الزهرا(س)، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: همه ساله اسدآباد در ایام اربعین حسینی خود را آماده پذیرایی از بیش از ۵ میلیون زائران حسینی است می‎کند، امسال برای اولین بار هیئت لواء الزهرا(س) اسدآباد با برپایی ایستگاه صلواتی آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این موکب از ۶ شهریور در مسیر رفت برپا می‌شود، گفت: این موکب در راستای خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران حسینی در مسجد ابوالفضل(ع) واقع در پایین‌تر از میدان سیدجمال‌الدین بلوار ۲۲ بهمن برپا می‌شود و خدماتی از قبیل ۱ هزار پرس غذای گرم برای ۳ وعده صبحانه، ناهار، شام پیش‌بینی کرده است.

این مسئول موکب ادامه داد: این موکب هم‌چنین با توزیع میان وعده از قبیل شربت، چای، قهوه، میوه بصورت بسته‌بندی و آب معدنی خنک در طول روز به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کند؛ همه هزینه این ایستگاه صلواتی از کمک‌های مردمی، خیرین و نذورات مردمی تأمین می‌شود.

فرحی در ادامه از برگزاری نماز جماعت با حضور روحانیون و پاسخگویی به سوالات شرعی زائران حسینی توسط روحانیون در موکب خبر داد و گفت: ایستگاه شارژر موبایل، سرویس حمام برای زائران بانو و آقا، غرفه حجاب و عفاف و تهیه و توزیع بروشور وصیت‌ نامه شهدا و احادیث مرتبط به مسئله حجاب از برنامه‌های این موکب در ایام اربعین حسینی است.

مسئول ایستگاه صلواتی هیئت لواء الزهرا اسدآباد در ادامه ضمن قدردانی از همکاری  اداره آب، اداره آبفا، سپاه، شهرداری و نیروی انتظامی‌، حجت‌الاسلام موحدی امام جمعه شهرستان و ستاد اربعین شهرستان  که در برپایی موکب همکاری دارند گفت: موکب متعلق به همه  مردم است و گروه‌های از مردم مانند روحانیون، دانشجویان، اساتید دانشگاه، بسیجان، کارگران، بازاریان و کارمندان، کارگران... حضور دارند.

فرحی در ادامه خود را ۳۱ ساله دانشجو ارشد رشته حقوق معرفی کرد و گفت: هیئت لواء الزهرا(س) در اولین سال تاسیس خود ان‌شاء‌الله موکب خوبی برپا خواهد کرد. برنامه‌های هیئت لواء الزا(س) در طول سال به صورت هفتگی و سایر مراسمات مذهبی با دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح کشوری در مسجد امام موسی‌ابن‌جعفر(ع) شهرک فرهنگیان اسدآباد برگزار می‌شود و برپائی ایستگاه‌های صلواتی در شهرک فرهنگیان و توزیع اقلام بین نیازمندان شناسایی شده از دیگر خدمات این هیئت است.

انتهای پیام
captcha