شهیدان رجایی و باهنر تبلور جریان فکری و مدیریتی انقلاب اسلامی بودند
کد خبر: 4164886
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

شهیدان رجایی و باهنر تبلور جریان فکری و مدیریتی انقلاب اسلامی بودند

استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولتمردان تراز انقلاب، تبلور جریان فکری و مدیریتی انقلاب اسلامی بودند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، سوم شهرورماه، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در شرایطی دولت تشکیل دادند که دولت قبل از آنها در تراز انقلاب نبود و دولتی لیبرال و وابسته به اجانب بود، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولتمردان تراز انقلاب، تبلور جریان فکری و مدیریتی انقلاب اسلامی بودند.

وی گفت: ویژگی‌ها و برجستگی‌های دولت رجایی و باهنر توسط دولت سیزدهم و از سوی حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان دولت در خدمت مردم برای ایران قوی یا همان مدیریت جهادی در جامعه پیاده می‌شود.

خرم ادامه داد: ساده زیستی، مردمی بودن، اخلاص، نهراسیدن از مشکلات، پاسخگو بودن به مردم و روشن بینی و استقامت از شاخص‌های دولت سیزدهم است.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه دولت اسلامی در گام دوم انقلاب در دولت سیزدهم خلاصه شده است، یادآور شد: اقدامات، خدمات و تلاش‌های این دولت در چارچوب گام دوم انقلاب انجام می‌شود و در مسیر دولت شهیدان رجایی و باهنر حرکت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به سفر اول رئیس جمهور در خردادماه سال ۱۴۰۱ و سفر دوم وی در خردادماه سال‌جاری، گفت: این سفرها در ۲ سال گذشته دستاوردهای بلند و کم نظیری برای این استان به ارمغان آورد.

خرم، با بیان اینکه دولت در گام اول فعالیت خود، اقدام به حل مسایل و مشکلات پروژه‌های راکد و عقب مانده کرد، ادامه داد: دولت سیزدهم اقدام به ساماندهی مشکلات و نابسامانی‌های موجود کرد و امید و اعتماد مردم به انقلاب اسلامی را دوباره احیا کرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دیواری بین دولت و مردم وجود ندارد، یادآور شد: مردمی بودن از ویژگی‌های این دولت بوده و دستگاه‌های دولتی نیز با تمام وجود باید در خدمت مردم باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در این استان، گفت: در این استان ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی و روستایی و راههای شریانی بین شهری ناقص و باقی مانده در حال اجرا و تکمیل است.

انتهای پیام
captcha