میزبانی 10 موکب‌ اوقاف کرمانشاه از زائران اربعین
کد خبر: 4164939
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳

میزبانی 10 موکب‌ اوقاف کرمانشاه از زائران اربعین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: ۱۰ موکب از سوی این اداره‌کل در ایام اربعین در مسیر زائران کربلای معلی در نقاط مختلف استان تا مرز خسروی و منذریه برای ارائه خدمات پذیرایی، اسکان، درمانی و فرهنگی برپا شده است.

حجت‌الاسلام صالحی اوقاف کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برپایی موکب‌های ده‌گانه محور خسروی این اداره‌کل در ایام اربعین خبر داد و اظهار کرد: در این ایام با ارائه خدمات مختلفی از جمله توزیع روزانه ۲۰ هزار پرس غذا آماده ارائه خدمت به زائران اربعین هستیم.

وی افزود: مواکب اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در مسیر زائران کربلای معلی در نقاط مختلف استان تا مرز خسروی و منذریه برای ارائه خدمات پذیرایی، اسکان، درمانی و فرهنگی برپا شده است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: موکب امام خمینی(ره) در شهرستان کنگاور، موکب امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقر، موکب حضرت سیدالشهدا(ع) آستان مقدس امامزاده باقر(ع) بیستون، موکب امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان در شهر کرمانشاه، موکب مسجد و زیارتگاه صاحب‌الزمان(عج) در شهر کرمانشاه، موکب امامزاده حسن(ع) حمیل، موکب حرم احمد بن اسحاق(ره) در شهرستان سرپل‌ذهاب، موکب امام خامنه‌ای در جنب مسجد جامع مرز خسروی، موکب شهدای کربلا اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان مستقر در منذریه عراق و موکب درمانی واقف خیراندیش آیت‌الله کرکوکی در کربلای معلی و شارع میثم تمار موکب‌های این اداره برای ارائه خدمت به زائران امام حسین(ع) هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به نوع ارائه خدمت مواکب این اداره‌کل اظهار کرد: ارائه خدمات پذیرایی، اسکان و درمانی از ابتدای شهریور تا ۱۸ همین ماه تا سه روز پس از اربعین در مواکب ده‌گانه اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه دارد.

وی در پایان گفت: از خیران دعوت می‌کنیم تا برای شرکت در این کار خیر کمک‌های خود به‌صورت نقدی و یا اقلام برای ارائه خدمت هرچه بهتر به زائران را به موکب‌های ده‌گانه این اداره‌کل تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha