خدمت‌رسانی موکب استانداری تهران در نجف اشرف + عکس
کد خبر: 4165075
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

خدمت‌رسانی موکب استانداری تهران در نجف اشرف + عکس

با آغاز حرکت زائران ایرانی اربعین حسینی موکب استانداری تهران در نجف اشرف از روز چهارشنبه یکم شهریورماه برای خدمت‌رسانی به زائران آغاز به کار کرده است.

خدمت رسانی موکب استانداری تهران در نجف اشرفبه گزارش ایکنا، استان تهران معین استان نجف اشرف در عراق برای خمت‌رسانی به زائران پیاده‌روی اربعین است. برای هماهنگی و ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین چندین بار مقامات استان نجف به ایران سفر کرده و با استاندار تهران نشست‌ برگزار کرده‌اند. 
در همین راستا نیز اقدامات تیم‌های اجرایی استانداری تهران برای خدمت‌رسانی به زائرین با حضور ۵۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف در سه شیفت کاری از چهارشنبه یکم شهریور ماه آغاز شده است. 

برپایی محل اسکان در سه طبقه هر طبقه با ظرفیت هزار نفر، راه‌اندازی آشپزخانه، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی برای توزیع آب خنک و شربت، راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی، راه‌اندازی محل توزیع غذا در سه وعده، تأمین آب شرب و خنک با توجه به شدت گرمای شهر نجف و غیر شرب برای زائرین اربعین امام حسین(ع) در هر ساعت شبانه روز از جمله خدماتی است که موکب استانداری تهران به زائران اربعین ارائه می‌کند.

این موکب روزانه به 10 هزار زائر ارائه خدمت می کند و اجرای برنامه‌های فرهنگی در قالب نمازجماعت، مراسم عزاداری و ذکر مصیبت، چهارپایه خوانی، غرفه کودکان، غرفه احکام، اهدای هدایای فرهنگی و مسابقات متعدد از فعالیت‌های فرهنگی این موکب است. 

موکب استانداری تهران تا 16 شهریور ماه(یک روز پس از اربعین حسینی در عراق) به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات در قالب اسکان، تغذیه و خدمات فرهنگی به زوار است و زائران می‌توانند با مراجعه به این موکب که در پارکینگ طبقاتی شارع زین العابدین واقع شده است از این خدمات بهره‌مند شوند. 

خدمت رسانی موکب استانداری تهران در نجف اشرف

خدمت رسانی موکب استانداری تهران در نجف اشرف

خدمت رسانی موکب استانداری تهران در نجف اشرف

خدمت رسانی موکب استانداری تهران در نجف اشرف

 

انتهای پیام
captcha