13 شهریور؛ انجام اولین پرواز‌ اربعین از فرودگاه خرم‌آباد
کد خبر: 4165205
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

13 شهریور؛ انجام اولین پرواز‌ اربعین از فرودگاه خرم‌آباد

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد از انجام اولین پرواز اربعین از این فرودگاه خبر داد و گفت: این پرواز دوشنبه، 13 شهریورماه انجام و تاریخ و ساعت دقیق پرواز بازگشت متعاقباً اعلام می‌شود.

علی کاملی، مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم‌آباد، علی کاملی، مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، چهارم شهریورماه در سخنانی از برقراری اولین پرواز اربعینی در فرودگاه شهدای خرم‌آباد خبر داد و گفت: نخستین پرواز ویژه اربعین در این فرودگاه از طریق هواپیمای ایرباس 320 شرکت هواپیمایی ایران ایر از مبدأ خرم‌آباد به مقصد نجف‌ اشرف انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پرواز صبح دوشنبه، 13 شهریورماه، ساعت 7:30 انجام و تاریخ و ساعت دقیق پرواز بازگشت متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: متقاضیان می‌توانند برای تهیه بلیط به آژانس‌های مسافرتی و دفاتر فروش و سایت‌های معتبر مراجعه کنند.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد همچنین از راه‌اندازی موکب این مجموعه به‌منظور خدمت به زوار اربعین حسینی خبر داد و گفت: این موکب به مدت 20 شبانه‌روز در خدمت زائران اربعین است.

کاملی با بیان اینکه این موکب در ورودی و ترمینال فرودگاه خرم‎آباد راه‌اندازی شده است و با ارائه غذای گرم و جای اسکان به زائران خدمت می‌کند، افزود: کارکنان شاغل در فرودگاه شهدای خرم‌آباد، ارگان‌ها و سازمان‌های مستقر در فرودگاه با محوریت پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی در موکب شش هزار و  544 شهید استان لرستان به زائران عتبات عالیات خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این موکب به‌صورت خودجوش و از محل کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده است تا با توجه به قرار گرفتن فرودگاه در مسیر اصلی تردد زائران اربعین، خدمات لازم به زائران ارائه شود، گفت: مجموعه مدیریت و کارکنان فرودگاه خرم‌آباد در حد توان در این امر خداپسندانه و فرهنگی در راستای نشر فرهنگ اهل‌ بیت(ع)، قیام عاشورا و گردهمایی میلیونی اربعین شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha