مدیران برتر طرح «مدارس همدل» در گلستان تجلیل شدند
کد خبر: 4165789
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

مدیران برتر طرح «مدارس همدل» در گلستان تجلیل شدند

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: مدیران برتر و فعال طرح «مدارس همدل» با هدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی در هفته دولت در گلستان تجلیل شدند.

تجلیل از مدیران برتر طرح مدارس همدل در کمیته امداد گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد گلستان عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان در آیین تجلیل از مدیران موفق و فعال طرح «مدارس همدل» گلستان گفت: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل از سال گذشته در سطح استان آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 17 هزار و 600 دانش‌آموز و هزار و 278 نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت‌های امداد قرار دارند، ادامه داد: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی طراحی و اجرا شده است.

بابایی گفت: طی توافق صورت گرفته با اداره‌کل آموزش ‌و پرورش و با همکاری مدیران مدارس، در سال اول طرح تعداد 200 نفر از مدیران مدارس همدل سطح استان با جذب 246 نفر دانش‌آموز تحت حمایت در مدارس خود ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام
captcha