راه‌یابی گروه تواشیح نورالزهرا خوزستان به مسابقات سراسری اوقاف
کد خبر: 4165919
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱

راه‌یابی گروه تواشیح نورالزهرا خوزستان به مسابقات سراسری اوقاف

گروه تواشیح نورالزهرا خوزستان بدون شرکت در مرحله استانی به مرحله نهایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور راه خواهد یافت.

گروه تواشیح نورالزهرا خوزستان

ابراهیم ساعی‌پور، سرپرست گروه تواشیح نورالزهرا خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: گروه تواشیح نورالزهرا خوزستان به دلیل کسب رتبه دوم در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف به‌صورت مستقیم و بدون شرکت در مرحله استانی به مرحله نهایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور راه خواهد یافت.

وی گفت: این گروه ابتدا در بندر امام فعالیت داشت و توانست رتبه‌های برتر کشوری را از آن خود کند اما پس از چند سال بار دیگر با جذب افراد تازه‌وارد و جدید فعالیت خود را در خرمشهر از سر گرفت و سال 98 در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان برای اولین‌بار حضور یافتیم.

ساعی‌پور ادامه داد: اعضای جدید گروه نورالزهرا خوزستان از حافظان و قاریان استان خوزستان هستند که توانستند در مسابقات مختلف رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.

گفتنی است، علی حزبیان، جواد صالحی، رسول مانع، سید حیدر موسوی، ابراهیم ساعی‌پور و حسن سوامری اعضای گروه تواشیح نورالزهرا را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha