رهایی از بند 3 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌ جنوبی
کد خبر: 4166083
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

رهایی از بند 3 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌ جنوبی

جانشین ستاد دیه خراسان‌جنوبی گفت: ٣ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان به مناسبت هفته دولت با کمک ستاد دیه خراسان جنوبی و کشور، رضایت شکات و پیگیری قضایی برای اقساطی کردن بخشی از بدهی آن‌ها آزاد شدند.

حامد اکبرپور، جانشین ستاد دیه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد دیه خراسان‌جنوبی، حامد اکبرپور، جانشین ستاد دیه خراسان‌جنوبی، امروز ۸ شهریورماه اظهار کرد: رهاکردن آن‌هایی که دربند هستند توفیق بس عظیم می‌خواهد که به طور حتم نصیب هرکسی نمی‌شود اما گاهی برخی می‌شود ناجی این زندانیان دربند و خبر از رهایی و آزادی زندانیان می‌دهند که با وساطت و کمک آن‌ها، خیران و رضایت شکات به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

وی افزود: همانند اقدامی که ستاد دیه خراسان‌ جنوبی برای دومین بار در هفته دولت انجام داد و زمینه آزادی سه نفر دیگر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان را فراهم آورد تا تعداد زندانیان رها از بند به میمنت این هفته در خراسان جنوبی به 4 نفر برسد.

اکبرپور گفت: سه نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با کمک ستاد دیه خراسان‌ جنوبی و کشور، رضایت شکات و پیگیری قضائی برای اقساطی کردن بخشی از بدهی آن‌ها آزاد شدند.

وی، بدهی این مددجویان را 75 میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از این مبلغ ۴۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اعسار و ۳۱ میلیارد و ۴۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رضایت شاکی و بقیه به ارزش یک میلیارد و ۶۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از سوی ستاد دیه استان و کشور پرداخت شد تا این عزیزان به آغوش گرم خانوده برگردند.

انتهای پیام
captcha