حضور جامعةالمصطفی در نمایشگاه کتاب مسکو + عکس
کد خبر: 4166183
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
مدیر مرکز بین‌المللی ترجمه و نشرالمصطفی اعلام کرد:

حضور جامعةالمصطفی در نمایشگاه کتاب مسکو + عکس

مدیر مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر جامعةالمصطفی العالمیه گفت: با بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب و ۱۶ اثر جدید نمایندگی، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور پیدا کرده‌ایم.

مصطفی نوبخت، مدیر مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر جامعةالمصطفی العالمیه

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی نوبخت، مدیر مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر جامعةالمصطفی العالمیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب روسیه، افزود: در نمایشگاه کتاب روسیه، سه انتشارات از جمهوری اسلامی ایران حضور دارند که انتشارات جامعةالمصطفی بیش از ۲۵۰ کتاب را در معرض نمایش قرار داده است.

وی ادامه داد: کتاب دروس تمهیدیه، تاریخ حوزات علمیه، کتب آموزش زبان فارسی و کتاب آموزش زبان انگلیسی گلوکال، اصول کافی به زبان فرانسه، اصول فقه و سایر کتب به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه و روسی به همراه ۱۶ اثر جدید نمایندگی جامعةالمصطفی در روسیه از مهم‌ترین کتب عرضه شده انتشارات المصطفی در این نمایشگاه هستند.

با بیش از ۲۵۰ اثر در نمایشگاه کتاب روسیه حضور پیدا کرده‌ایم

مدیر مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر جامعةالمصطفی العالمیه در ادامه از رونمایی کتاب «خداباوری در اندیشه معاصران غربی» نوشته دکتر گلشنی طی روز‌های آتی در این نمایشگاه خبر داد.

وی بیان کرد: مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، وابسته به معاونت پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیة، با هدف ترویج و گسترش معارف اسلامی و نشر کتاب‌های مورد نیاز داخل و خارج از کشور در حوزه علوم اسلامی و انسانی، از سال ۱۳۷۹ آغاز به کار کرد.

نوبخت ابراز کرد: این مرکز، مفتخر است تاکنون بیش از ۱۸۰۰ عنوان کتاب چاپ اول در ۲۸ زبان و ۲۵ موضوع منتشر کند که بعضی از آن‌ها به چاپ سیزدهم نیز رسیده است. بیش از ۴۶۰ عنوان از این آثار، آموزشی بوده و مابقی پژوهشی هستند.

انتهای پیام
captcha