«مدرسه» و «محله» توزیع‌کننده خدمات دانش‌آموزی در جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 4166748
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

«مدرسه» و «محله» توزیع‌کننده خدمات دانش‌آموزی در جشن عاطفه‌ها

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران گفت: یکی از مأموریت‌های کمیته امداد، کمک به آموزش و شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان تحت حمایت  این نهاد است و در جشن عاطفه‌های امسال «مدرسه» و «محله» توزیع‌کننده تمام خدمات دانش‌آموزی خواهند بود.

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران، با اشاره به برگزاری «جشن عاطفه‌ها» با شعار «آینده ساز باشیم» در استان  مازندران گفت: یکی از مأموریت‌های کمیته امداد، کمک به آموزش و شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان تحت حمایت  این نهاد است و در جشن عاطفه‌های امسال، «مدرسه» و «محله» توزیع‌کننده تمام خدمات دانش‌آموزی خواهند بود.

وی افزود: این جشن در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای ترویج فرهنگ خیر و احسان و تأمین نیازهای دانش‌آموزان تحت حمایت با مشارکت مردم و در جهت هدفمند‌سازی و هدایت انفاق مردم از یکم شهریور برگزار و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

معافی تصریح کرد: این پویش در میدان‌ها و معابر اصلی شهر در هفته آخر شهریورماه و در ۳۱ شهریورماه در مصلی‌های نماز جمعه استان مازندران و در هفته اول مهرماه در مدارس برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بابیان اینکه تا امروز بیش از ۴ میلیارد و صد میلیون تومان جمع‌آوری شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان این پویش ۳۳ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به نشست‌های متعدد با اتحادیه لوازم‌التحریر، کیف و کفش و پوشاک و... بیان کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری مدارس، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران هستند.

معافی با دعوت از همه خیران و مردم نیک‌اندیش استان مازندران بیان کرد: خیران و مردم شریف استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha