بازدید وزیر کشور از مرز شلمچه
کد خبر: 4167133
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

بازدید وزیر کشور از مرز شلمچه

احمد وحیدی، وزیر کشور به‌ منظور بررسی وضعیت تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه بازدید کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور

به گزارش ایکنا از خوزستان، احمد وحیدی، وزیر کشور به‌ منظور بررسی وضعیت تردد زائران اربعین حسینی امروز، 14 شهریورماه از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان شد.

وزير کشور در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با زائران اباعبدالله الحسین(ع) در پایانه مرزی شلمچه داشتیم؛ عمدتاً همه آنها از سهولت سفر به عتبات عالیات رضایت کافی داشتند.

وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی ناوگان حمل‌ونقل برای انتقال آسان و سریع زائران اربعین حسینی عنوان کرد: هنگام ورود زائران اتوبوس‌های بسیاری تدارک دیده شده است که به وسیله آن‌ها می توانند بلافاصله جابه‌جا شوند؛ همچنین راه‌آهن و ریل‌باس تا خرمشهر برای جابه‌جایی زائران در نظر گرفته شده است. افزون بر آن فرودگاه آبادان نیز برای انتقال هوایی زائران اباعبدالله الحسین(ع) آماده است.

وحیدی با بیان اینکه همه امکانات برای سفر ایمن زائران فراهم شده است، تصریح کرد: مشکلی در بازگشت زائران نداریم و تا این لحظه دو میلیون از زوار به کشور بازگشتند.

وی با اشاره به فعالیت مواکب پس از اربعین ابراز کرد: برخی از مواکب ممکن است نتوانند تا آخر ماه صفر بمانند اما تعدادی از آنها باقی خواهند ماند و پاسخگوی نیاز زائران هستند.

وزیر کشور در پایان گفت: فیلم‌سازان نقش مردم را در برپایی واقعه بزرگ اربعین به تصویر بکشند.

انتهای پیام
captcha