پویش هنری «حسین(ع) تصویرگر قرآن» در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4167138
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

پویش هنری «حسین(ع) تصویرگر قرآن» در یاسوج برگزار شد

رویداد هنری «حسین(ع) تصویرگر قرآن» با هدف اعلام حمایت هنرمندان از حریم قرآن کریم با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج برگزار شد.

حضور هنرمندان در پویش هنری «حسین (ع) تصویرگر قرآن»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، عیسی جمشیدی، مسئول بسیج هنرمندان استان امروز، 14 شهریورماه در آیین پویش هنری «حسین(ع) تصویرگر قرآن» در یاسوج، گفت: این پویش هنری توسط هنرمندان استان و برای حمایت از ساحت قرآن کریم و اعتراض به هتک حرمت قرآن در برخی از کشور‌های اروپایی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 12 هنرمند از کهگیلویه‌وبویراحمد در این پویش و رویداد شرکت کردند، افزود: این برنامه ویژه اعلام حمایت هنرمندان سراسر کشور از حریم قرآن کریم است و هنرمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. در این رویداد که از عاشورای حسینی آغاز شده و تا اربعین ادامه دارد، هنرمندان تلاش می‌کنند در قالب‌های مختلف هنری، ضمن ابراز ارادت به سید و سالار شهیدان، اعتراض خود به هتک حرمت قرآن را با زبان هنر بیان کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه بیان کرد: نحوه حضور در این رویداد هنری شامل بازنشر هرگونه آثار هنری و ادبی مرتبط با قرآن در پیام‌رسان‌ها، آثار و یا تصاویر مرتبط در صفحات شخصی، کتابت آیات و به‌خصوص سوره مبارکه فجر منتسب به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

جمشیدی با بیان اینکه برای انسجام هنرمندان، نشر آثار با هشتگ #هنرمند_قرآنی باید انجام شود، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات از طریق آدرس @MA۱۹۹۴ در پیام‌رسان ایتا و @MAHENO۱۹۹۴ در پیام رسان روبیکا ارسال کنند.داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس گذر هنر به نشانی eitaa.com/gozarehonar۱۱۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha