قوای انقلابی کشور با دولت انقلابی و همگرایی مردمی تقویت می‌شود
کد خبر: 4167591
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

قوای انقلابی کشور با دولت انقلابی و همگرایی مردمی تقویت می‌شود

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه اربعین امیدآفرین، تمدن ساز و مایه یاس دشمنان و منافقان است، گفت: امروز با دولت انقلابی و همگرایی قوای انقلابی کشور پیوسته در حال قوی‌تر شدن است.

حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند، امروز ١٧ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار کرد: متاسفانه برخی سیاست‌زدگان می‌خواهند در مراسم با عظمت اربعین خدشه وارد کنند. اربعین امیدآفرین، تمدن ساز و مایه یاس دشمنان و منافقان است.

وی با بیان اینکه مایه افتخار است که بیش از ٢٠ میلیون جمعیت علی رغم همه فتنه‌ها و تهاجم اقتصادی به سمت کربلا رفتند، افزود: شجره‌طوبی دین ریشه در عقل و فطت انسان دارد که با خون انبیاء و اولیای الهی آبیاری شده است و لذا هیچ چیزی نمی‌تواند آن را کمرنگ کند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: دشمنان و منافقان بدانند که مردم ما هرگز از مکتب سرخ حسین، پرچم امید و انتظار مهدوی دست بر نمی‌دارند.

مختاری ادامه داد: کسانی که چهل سال قبل از کشور اخراج شدند با القای باطل، بدنبال فریب مردم هستند اما کور خوانده‌اند. مردم ما هرگز چنین اشتباه و توهمی را نمی‌پذیرند. اینها منطق شان سلطه و چپاول است و تنها راه مقابله با این‌ها قوی شدن است.

وی افزود: امروز با دولت انقلابی و همگرایی قوای انقلابی کشور پیوسته در حال قوی‌تر شدن است و دشمنان کشور خواب تجدید سلطه بر ایران حسینی و مهدوی را به گور خواهند برد.

مختاری با بیان اینکه از مسئولی که دغدغه خدمت به مردم ندارد، اعلام برائت می‌کنیم، تصریح کرد: پای انقلاب و نظام اسلامی تا پای جان ایستاده‌ایم و هرگز به هیچ دشمن اجازه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهیم داد.

وی افزود: رسما اعلام می‌کنیم از هر مسئولی که به جای دغدغه دین و خدمت به مردم، دغدغه میز و جیب و دنیا با هر اسم و رسم و جناح و باند و لباسی که باشد، اعلام برائت می‌کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه به براندازان اعلام می‌کنیم که اگر دست از فتنه برندارند و منطق عزت ایرانی و اسلامی را نپذیرند و بخواهند مزدوری بیگانگان کنند نظام اسلامی با آنها سخت برخورد خواهد کرد، ادامه داد: سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی فوق‌العاده و خاص بود و رئیس جمهور با وجود این همه مشغله و تلاش شبانه‌روزی سفری خاص و فوق العاده برای خراسان جنوبی در نظر گرفتند که تشکر ویژه داریم.

مختاری با بیان اینکه دولت تلاش کند که راه آهن در همین چهار سال به سرانجام برسد و مردم استان از برکات توسعه و پیشرفت استان و ارتباط با حریم رضوی بهره‌مند شوند، اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان ابر پروژه عملیات راه آهن شرق به طول ٩١٠ کیلومتر که ۴٣٠ کیلومتر آن در استان خراسان جنوبی است، کلنگ خورد. این پروژه بزرگ ریلی قرار بود در سال ۹۸ کلنگ بخورد، اما اقدامی صورت نگرفت.

انتهای پیام
captcha