اعلام فراخوان سومین جشنواره فیلم‌کوتاه ساوه
کد خبر: 4167874
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

اعلام فراخوان سومین جشنواره فیلم‌کوتاه ساوه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه از فراخوان سومین جشنواره فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای این شهرستان تحت عنوان «صبا» برای پذیرش آثار هنرمندان ۶ استان کشور خبر داد.

جشنواره فیلم کوتاه

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه، اصغر مظفری، رئیس این اداره، از فراخوان سومین جشنواره فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای در این شهرستان برای پذیرش آثار هنرمندان ۶ استان کشور خبر داد و افزود: این جشنواره با عنوان «صبا» با هدف تقویت جایگاه فیلم کوتاه، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، رشد و تقویت دانش و مهارت‌های سینمایی و جذب مخاطبان فیلم کوتاه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان استان مرکزی در برگزار این جشنواره، ادامه داد: هنرمندان استان‌های مرکزی، البرز، همدان، قم، قزوین و کرمانشاه می‌توانند در ۲ بخش‌های اصلی با موضوع آزاد و بخش ویژه با محوریت زیست عفیفانه در جشنواره شرکت کنند.

مظفری یادآور شد: تمام فیلم‌های داستانی تولید شده در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ قابلیت شرکت در این جشنواره را دارند و آثار ارسالی با تمام کدک‌های رایج فرمت‌های HD و DV و به صورتData  روی DVD و BD قابل پذیرش است و جهت جلوگیری از افت کیفی آثار، از رایت کردن با فرمت Dat و VOB پرهیز شود.

وی اضافه کرد: ۲۵ دی آخرین مهلت ارسال آثار، پنجم بهمن‌ماه نتایج آثار راه یافته به بخش مسابقه اعلام  و ۱۵ بهمن سال جاری نیز مراسم اختتامیه همراه با اکران عمومی آثار برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس ساوه، خیابان شریعتی، میدان مادر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان به کدپستی ۹۸۵۷۹-۳۹۱۸۶ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۳۲۴۰ و ۴۲۲۲۳۲۲۰ با پیش شماره ۰۸۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha