خوابگاه ۱۵۲ تختخوابی در شهرستان قاینات افتتاح شد
کد خبر: 4168512
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
با حضور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد؛

خوابگاه ۱۵۲ تختخوابی در شهرستان قاینات افتتاح شد

طی مراسمی با حضور معاون اجرایی معاون فرهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، خوابگاه ۱۵۲ تختخوابی دخترانه شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی قاین به بهره برداری رسید.

افتتاح خوابگاه ۱۵۲ تختخوابی در شهرستان قایناتبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌‌جنوبی، خوابگاه ۱۵۲ تختخوابی دخترانه شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی قاین توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حضور معاون عمرانی استانداری، معاون فرهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیر عامل بنیاد ۱۵ خرداد کشور، رئیس صندوق رفاه دانشجویی کشور و جمعی از مدیران استان به بهره برداری رسید.

این پروژه در سال ۱۳۹۶ شروع شده و در سال ۱۴۰۲  با  زیربنای ۳۶۰۰ مترمربع و با هزینه کرد ۶۰ میلیارد تومان  به بهره برداری رسیده است.

مبلغ ۵۶ میلیارد تومان برای ساخت این خوابگاه و چهار میلیارد تومان هم برای تجهیز آن هزینه شده است. این خوابگاه یکی از ۱۲۴ خوابگاهی است که بنیاد ۱۵ خرداد در سراسر کشور با ظرفیت ۲۷۰۰ دانشجو و زیر بنای ۵۹۱۰۰ متر مربع احداث شده است.

این خوابگاه یکی از ۱۲۴ خوابگاهی است که بنیاد ۱۵ خرداد در سراسر کشور با ظرفیت ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجو احداث کرده است. دانشکده پرستاری و مامایی قاینات سال گذشته با تصویب شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قاینات ارتقا یافت.

انتهای پیام
captcha