برپایی موکب در ورودی و خروجی همه شهرهای سمنان
کد خبر: 4169188
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

برپایی موکب در ورودی و خروجی همه شهرهای سمنان

استاندار سمنان از برپایی دو موکب در ورودی و خروجی همه شهرستان‌های این استان که در مسیر برگشت مشهد_ تهران قرار دارند، خبر داد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته، ۲۴ شهریور در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به زائران امام رضا(ع) اظهار کرد: هدف ما در ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام هشتم(ع) پس از ارائه خدمات و پذیرایی مطلوب، پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش میزان مصدومان در بین مسافران و زائران است.

وی با بیان اینکه کمترین هدف برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان این است که برپایی یک موکب حتی بتواند یک تصادف و یک‌ مجروح را در سطح راه های استان از مسافران و زائران امام رضا(ع) کمتر کند افزود: تمیهدات لازم اندیشیده شود تا در سطح استان به هیچ وجه با کمبود سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت مواجه نشویم و بهترین ارائه خدمات به مسافران و زائران صورت گیرد.

به گفته وی؛ استقرار ماشین‌ها با چراغ‌ گردان در طول مسیر، بهسازی و مدیریت ارائه خدمات در سطح مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان، تقویت خدمات‌رسانی توسط موکب‌ها و تقویت ارائه خدمات درمانی بهداشتی به مسافران و زائران از دیگر مواردی است که‌ باید صورت گیرد.

استاندار سمنان متذکر شد: در بحث پذیرایی از زائران‌ امام هشتم(ع) در مسیر برگشت از مشهد به تهران، توسط شهرداری شهرهای مرکز شهرستان ها باید دو موکب در ورودی و خروجی شهرها استقرار یابند.

انتهای پیام
captcha