جشن عاطفه‌ها در ۱۰۴۳ پایگاه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4170249
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

جشن عاطفه‌ها در ۱۰۴۳ پایگاه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: یک هزار و ۴۳ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌های امسال استان برپا خواهد شد.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، شب گذشته 29 شهریورماه گفت: پایگاه‌های این نهاد در روز پنج شنبه ۳۰ شهریور در میدان‌ها، معابر اصلی سطح شهرها و روستاها، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و ۳۱ شهریور در مصلاهای نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان است.

وی با بیان این‌که مراسم جشن عاطفه‌ها ۸ مهر در مدارس استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در آستانه شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود و ۱۰۵ هزار پاکت هم توزیع خواهد شد.

عرب با تاکید بر این‌که جمع‌آوری کمک‌های مردمی مبتنی بر نیازسنجی واقعی دانش آموزان انجام می‌شود، یادآور شد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس سطح استان کمک‌های جمع‌آوری شده بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می‌شود و یک هزار و ۴۳ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌های امسال استان برپا خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد به دانش آموزان نیازمند، افزود: هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ نفر دانش‌آموز نیازمند و مستعد تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی بوده و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اشاره به روش‌های مشارکت در رویداد شور عاطفه‌ها، تصریح کرد: مردم نوع‌دوست استان و نیز خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

عرب هم‌چنین با اشاره به جمع‌آوری ۵ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان در پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در سال ۱۴۰۱ یادآور شد: ۱۰۵ هزار پاکت ویژه جشن در مدارس استان سال‌ گذشته توزیع شده‌ است.

انتهای پیام
captcha