مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل پیام تبریک صادر کرد
کد خبر: 4170545
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
به مناسبت آغاز سالتحصیلی جدید؛

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل پیام تبریک صادر کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را تبریک گفت.

کلام الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل آموزش و پرورش اردبیل، کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، اول مهرماه با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«ن و القلم و ما یسطرون»

اینک بار دیگر مهر فرا رسید؛ زمانی برای مهر ورزیدن و مهربان بودن؛ سرآغازی برای لبخند‌های شاد و دوستی‌های پردوام؛ بهار رویش شکوفه‌های علم و امید در سایه‌ی بیداری و نگاه به آینده روشن ایران قوی.

تقارن معنادار آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس به مثابه نقطه اتصال و لزوم هم‌افزایی میان «تعهد» و «تخصص» در نقش‌آفرینی در توسعه همه‌جانبه و پایدار ایران عزیز اسلامی است.

در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، جانبازان سرافراز و رزمندگان عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی و بهار علم و دانش را به یکایک اعضای جامعه شریف فرهنگیان به ویژه معلمان ارجمند، دانش‌آموزان عزیز و تمامی رهپویان طریق دانش و معرفت تبریک می‌گویم.

امید است با استعانت از درگاه الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با پیوند علم و ایمان و با شعار (مدرسه اثربخش، معلم تمدن ساز و مهر مردمی) قله‌های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نمایید و با گام‌های مصمم و استوار ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

کلام اله صفری

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل»

انتهای پیام
captcha