بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرین امید کشور از پروژه‌های سروآباد و مریوان در کردستان
کد خبر: 4171964
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرین امید کشور از پروژه‌های سروآباد و مریوان در کردستان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در سفر دو روزه خود به استان کردستان امروز، هفتم مهر از پروژه‌های نیمه فعال و فعال شهرستان‌های سروآباد و مریوان بازدید کرد.

افتتاح پروژه‌های تولیدی در سروآباد

به گزارش ایکنا از کردستان، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در سفر دو روزه خود به استان کردستان امروز، هفتم مهر از پروژه‌های نیمه فعال و فعال شهرستان‌های سروآباد و مریوان بازدید کرد و قول مساعد داد به بهره‌گیری از طرح‌های صندوق کارآفرین امید این طرح‌های راکد و نیمه فعال در این دو شهرستان را فعال کند.

یکی از پروژه‌های مورد بازدید طی این سفر دو روزه مدیرعامل صندوق کارآفرین امید کشور واحد پرورش ماهیان سردآبی جی ژوان شهرستان سروآباد بود که تریفه محمدی، مجری این پروژه میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این طرح را 25 میلیارد ریال دانست و گفت: 15 میلیارد ریال وام هم توسط صندوق کارآفرینی امید به این طرح پرداخت شده است.

وی ظرفیت اسمی این واحد تولیدی را ۱۰ تن در سال دانست و افزود: در این پروژه ۱۱ استخر پرورش ماهی احداث شده که برای رهاسازی  بچه ماهی در این استخرها باقی نیازمند اعتبار هستیم.

واحد تولیدی ترشیجات و شوریجات مخدومی یکی دیگر از این پروژه‌ها بود که با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرین امید کشور افتتاح شد که به گفته مجری این واحد تولیدی برای راه‌اندازی این پروژه 80 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و برای 12 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی به دریافت 20 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید برای راه‌اندازی این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: ظرفیت تولید این واحد سه تن در روز است که برنامه توسعه آن را هم داریم.

مجری طرح صنایع غذایی مخدومی یادآور شد: یکی از نیازهای اساسی ما ایجاد سردخانه و انبار است که زمین مدنظر خریداری شده و حال برای احداث آن نیازمند دریافت تسهیلات هستیم.

پروژه هتل لیمو شهرستان سروآباد یکی دیگر از پروژه‌های مورد بازدید در این طرح بود که تاکنون 90 میلیارد ریال برای این هتل سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و برای اتمام آن هم نیاز به 4.5 میلیارد تومان تسهیلات هستیم که مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید قول مساعد پرداخت دو میلیارد تومان تسهیلات به این پروژه را داد.

در بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پروژه‌های شهرستان مریوان نیز بازدید شد که مجتمع گلخانه‌‎ای کال علیا با 12 واحد تولیدی بود که در حال حاضر سه واحد آن راکد بوده است و برای فعال شده این واحدها نیازمند 120 میلیارد ریال اتسهیلات هستند.

یادآور می‌شود؛ واحد تولید گرانول در شهرستان مریوان هم در پایان امروز، هفتم مهر مورد بازدید قرار گرفت که این واحد نیز برای فعال شدن نیازمند 50 میلیارد ریال تسهیلات می‌باشد.

انتهای پیام
captcha