دشمنان می‌خواستند صدای جمهوری اسلامی را خاموش کنند
کد خبر: 4172170
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
معاون سیاسی سپاه:

دشمنان می‌خواستند صدای جمهوری اسلامی را خاموش کنند

سردار یدالله جوانی با بیان اینکه همه قدرت‌ها تصمیم گرفتند صدای جمهوری اسلامی را خاموش کنند اما امروز در چهل‌وپنجمین سال انقلاب هستیم و به نزدیک قله نزدیک شده‌ایم، گفت: فهم اینکه به قله نزدیک شدیم، بسیار امیدوار کننده است و با شوق و امید باید حرکت کنیم.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاهبه گزارش ایکنا از کرمان، در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، همایش تجلیل از پیشکسوتان و همسران اسوه دفاع مقدس باحضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران امروز، هشتم ‌مهر ماه در تالار برق کرمان برگزار و در پایان این مراسم از سایت «مقر ۴۱» رونمایی شد.

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با تأکید بر تأمل نسبت به ماهیت‌شناسی جنگ تحمیلی، ‌گفت: جنگی که همه قدرت‌های جهانی در آن شرکت داشته باشند یک جنگ جهانی است لذا بهتر است بگوییم در قرن ۲۱ سه جنگ جهانی رخ داد که دو جنگ اول بین قدرت‌ها و جنگ سوم، جنگ همه قدرت‌ها با یک ملت بیدار شده و به استقلال رسیده بود.

وی با اشاره به خیالات واهی صدام در شروع جنگ تحمیلی برای رسیدن به غنیمت و قدرت، اظهار کرد: صدام فریب خورد زیرا بازیگر نقشه‌ای بود که قدرت‌های جهانی طراحی کردند. دلیل این جنگ به اهتزار درآمدن پرچم اسلام بود زیرا اسلام ناب، معادلات آنها را بر هم می‌زد و آنها نمی‌خواستند پرچم اسلام، اسلامی که منشأ تحول، پیشرفت و آبادانی
است و قدرت تمدن‌سازی دارد، بالا بماند.

سردار جوانی اعتلا و حریت انسان، وحدت جهان اسلام، قدرت‌یابی مسلمانان، پیشرفت جهان اسلام، ایستادگی در برابر ظالمان، دفاع از مظلومان و... را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت این اهداف سبب نگرانی دشمن شده بود.

وی اهتراز پرچم اسلام در سرزمینی با موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر را دومین دلیل جنگ علیه ایران دانست و ادامه داد: زمانی که اسلام در این کشور قد علم کرد و جمهوری اسلامی استقرار یافت، همه قدرت‌ها تصمیم گرفتند این صدا را خاموش کنند. قدرت‌ها می‌خواستند این پرچم به زیر کشیده شود اما امروز در چهل‌وپنجمین سال انقلاب هستیم.

معاون سیاسی سپاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اينکه ملت ایران در یک جنگ مستمر قرار دارد که هر مقطع آن مختصاتی داشته‌، تصریح کرد: امروز استعدادهای ملت بروز کرده و به نزدیک قله نزدیک شده‌ایم؛ فهم اینکه به قله نزدیک شدیم، بسیار امیدوار کننده است و با شوق و امید باید حرکت کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور از جمله عضویت در باشگاه هسته‌ای، قدرت دفاعی و تسلیحاتی و... افزود: صهیونیست‌ها به اذعان خود در حال انحلال هستند و بحران‌های جدی در داخل خود دارند. موج مهاجرت معکوس جابه‌جایی قدرت از غرب به شرق و... همه نشان از آن دارد که به قله نزدیک هستیم و این یعنی شهادت‌ها و ایثارگری‌ها در حال به ثمر نشستن است.

معاون سیاسی سپاه در پایان با بیان اینکه دشمن دنبال رهبری جهان بوده و سعی می‌کند در یک دوربرگردان شرایط تغییر کند اما آمریکا به پایان خود نزدیک است، اظهار کرد: با جهاد تبیین، روشنگری و مجموعه‌ای از اقدامات دولتمردان، مشکلات حل شده و به قله می‌رسیم.

انتهای پیام
captcha