فرماندار بویراحمد از خانواده شهدای کارمند سرکشی کرد
کد خبر: 4172300
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

فرماندار بویراحمد از خانواده شهدای کارمند سرکشی کرد

به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندار شهرستان بویراحمد، معاون سیاسی فرماندار و مسئول بسیج ادارات شهرستان با خانواده شهدای کارمند این شهرستان دیدار کرد.

مراسم دیدار فرماندار بویراحمد به همراه هیئت همراه با خانواده شهدای کارمند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد امروز، 9 مهرماه در دیدار با خانواده شهدای نعمت‌الله شهرخ‌پور، عنایت‌الله مرادی، سهراب جلیل‌فر، محسن توکل‌پور، نجف قلی دامیده و شهید رحیم غلامیان به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده معظم آنان، گفت: حضور در خانه پرنور شهدا توفیق بزرگی است که نصیبمان می‌شود.

وی با قدردانی از صبر و استقامت مادران و همسران شهدا، افزود: نیازمند دعای خیر والدین شهدا هستیم. خانواده‌های معظم شهدا با صبر و بردباری خود عزت و سربلندی را به نظام جمهوری اسلامی ارزانی داشتند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند، تصریح کرد: هدف از این دیدارها، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگوگیری از این خانواده‌ها در راه مسیر معنوی زندگی و عزت و پالایش روح انسان است.

مهدوی‌مطلق در پایان با بیان اینکه شهدا حیات طیبه و تصویرگر عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند، گفت: ترویج فرهنگ و شهادت برای جامعه امروز، لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha