جهاد تبیین مهمترین ابزار برای مقابله با دشمنان است
کد خبر: 4172533
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

جهاد تبیین مهمترین ابزار برای مقابله با دشمنان است

عضو جامعه قاریان قرآن خراسان‌شمالی گفت: جهاد تبیین مهمترین ابزار برای مقابله با دشمنان است، امید آفرینی و روشنگری در دانشجویان و دانش آموزان نیز از مصادیق جهاد تبیین است.

عباس کیفی بجستانی، عضو جامعه قاریان قرآن خراسان‌شمالیعباس کیفی بجستانی، عضو جامعه قاریان قرآن خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت اظهارکرد: مدرسه و دانشگاه دو رکن مهم نظام تعلیم و تربیت هستند و ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای آگاهی دانش آموزان و دانشجویان بسیار مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و مدارس مهمترین نقش را در جهاد تبیین دارند، اساتید و معلمان باید پرچمدار جهاد تبیین باشند، افزود: نقش اساتید و معلمان در جهاد تبیین حائز اهمیت است و نقش برجسته و کلیدی دارند، زیرا جهاد تبیین و بصیرت افزایی از آغاز سال تحصیلی جدید برای دانشجویان و دانش آموزان بسیار مهم و ضروری است.

پیشکسوت دانشگاه و آموزش و پرورش بیان کرد: جهادتبیین مهمترین ابزار برای مقابله با دشمنان است ، امید آفرینی و روشنگری در دانشجویان و دانش آموزان از مصادیق جهاد تبیین است که بیش از پیش با اهداف متعالی انقلاب اسلامی آشنا شوند و ترویج و گسترش فرهنگ قرآن و عترت در کلاس‌های آموزشی و پژوهشی در اولویت باشد.

کیفی بجستانی تاکید کرد: برای افزایش مشارکت مردم نیکوکار و خیر در کمک به ساخت فضاهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی باید اهمیت این موضوع را در جامعه گفتمان سازی کرد و تحول ایجاد شود.

عضو جامعه قاریان قرآن گفت: معنویت و تربیت اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها باید مورد توجه قرارگیرد، تربیت معنوی شاه کلید فعالیت‌های مدارس و دانشگاه‌ها باید باشد.

وی تصریح کرد: دانشجویان و دانش آموزان باید درکنار فراگیری علم و دانش، معنویت را در خود تقویت کنند تا شاهد موفقیت آنان در عرصه‌های مختلف در آینده باشیم.

انتهای پیام
captcha