برنامه‌ریزی برای رشد قرآنی شهروندان شهریار + عکس
کد خبر: 4172997
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
علی محمدی خبر داد:

برنامه‌ریزی برای رشد قرآنی شهروندان شهریار + عکس

رئیس شورای اسلامی شهرستان شهریار از برگزاری جلسه هم‌اندیشی ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان شهریار خبر داد و گفت: امیدواریم این برنامه‌ریزی‌ها سرآغاز حرکت نو جهت ترویج قرآن در سطح شهرستان شهریار شود.

برنامه‌ریزی برای رشد قرآنی شهروندان در شهریار + عکس

علی محمدی، رئیس شورای شهر شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران این شهرستان با قاریان سطح شهر گفت: این جلسه با حضور حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌نوری، امام‌جمعه شهرستان شهریار، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز امام‌جمعه باغستان، سرهنگ فیاض الهیاری، فرمانده سپاه شهرستان شهریار، مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی کشور و ... برگزار شد.

وی افزود: این جلسه اوایل هفته جاری و به جهت اجرای طرح ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان برگزار شده است. این موضوع ابتدا در سطح شهر باغستان به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و در مرحله بعد در سطح شهرستان و استان گسترش خواهد یافت. 

محمدی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد در راستای لبیک به منویات قرآنی مقام معظم رهبری، جلسات قرآنی در مساجد به صورت دوره‌ای برگزار شود. همچنین بر استعدادیابی قرآنی در سطح مدارس، محلات، پایگاه‌های بسیج و ... تأکید شد. 

رئیس شورای اسلامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد برنامه‌ریزی‌های لازم برای رشد و ارتقای قرآنی در زمینه حفظ، قرائت، تفسیر، تواشیح و ... صورت گیرد. 

وی با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری به قرآن، قاریان قرآن و مساجد به عنوان پایگاه قرآنی، بیان کرد:‌ امیدواریم همه این موارد سرآغاز حرکت نو جهت ترویج قرآن در سطح شهرستان شهریار شود و شهروندان بتوانند در کنار هم و براساس آموزه‌های دینی و قرآنی، زیست مومنانه داشته باشند تا از این طریق شاهد رشد فرهنگی شهرستان باشیم. 

انتهای پیام
captcha