وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان راه رسیدن به پیشرفت است
کد خبر: 4173387
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان راه رسیدن به پیشرفت است

امام جمعه سنندج تأکید کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان راه رسیدن به اهداف و پیشرفت در نظام مقدس اسلامی است و همگان باید در این راستا اهتمام داشته باشیم.

سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 14 مهر در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به برگزاری برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت گفت: برگزاری مراسم مولودی‌خوانی و جشن‌های میلاد حضرت محمد(ص) نشان از عشق و ارادت خالصانه این خطه از ایران اسلامی به دین و ارزش‌های دینی است.

وی استان کردستان را مهد عرفان، عشق و ارادت به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیتش دانست و افزود: برگزاری جشن‌های مولود پیامبر مکرم اسلام(ص) در کردستان عمری به طول تاریخ دارد.

امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر الگو گرفتن از رفتار و سیره زندگی حضرت رسول اکرم(ص)، خواستار وحدت عملی در برابر دشمنی دشمنان و توطئه‌های آنان شد.

وی با اشاره به اینکه حضرت خدیجه در بخشش مال در راه خدا و کمک به نیازمندان به عنوان الگوی همه مسلمانان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: دنیا فریبنده و فانی است لذا تنها عمل نیک است که برای انسان می‌ماند.

ماموستا حسینی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته انتظامی، از تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد نظام، امنیت و آرامش در کشور تقدیر کرد و ادامه داد: تا می‌توانید با مردم مهربانتر باشید و مدارا کنید که این برخورد باعث موفقیت شما در خدمت خواهد شد.

وی تأکید کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان راه رسیدن به اهداف و پیشرفت در نظام مقدس اسلامی است و همگان باید در این راستا اهتمام داشته باشیم.

امام جمعه سنندج رمز موفقیت نیروی انتظامی همدلی و همراهی با مردم دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و انتظار داریم این همدلی بیش از پیش ادامه داشته باشد. 

انتهای پیام
captcha