صبحگاه مشترک پلیس در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4173452
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

صبحگاه مشترک پلیس در کرمان برگزار شد

همزمان با هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک پلیس استان با حضور نیروهای مسلح مستقر در استان و مقامات ارشد استانی در کرمان برگزار شد.

صبحگاه مشترک پلیس در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، در سومین روز از هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک پلیس استان با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، نیروهای مسلح مستقر در استان و مقامات ارشد استانی صبح امروز، ۱۵ مهرماه در ستاد فرماندهی انتظامی کرمان برگزار شد.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان در این مراسم خدمت به مردم را توفیق و نعمت الهی دانست و گفت: مأموریت‌های پلیس متعدد است و در همه ساعات شبانه‌روز همه زمینه‌ها را در بر می‌گیرد. اقدامات پلیس موجب جلب اعتماد مردم و رهبری شده و معظم‌له مدال با افتخار «مجاهد فی سبیل‌الله» را به نیروی انتظامی دادند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود همه در اجرای قوانین بکوشند تا جامعه‌ای آرام‌تر و با آرامش بیشتر داشته باشیم، به اقدامات پلیس در تأمین امنیت و ارتقاي احساس امنیت و آرامش در جامعه اشاره کرد و افزود: امسال نیروی انتظامی در استان کرمان دو شهید و پنج جانباز تقدیم کرده است.

سردار فرشید در بخش دیگری از سخنانش به ارائه گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی استان در یک سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: کشف ۸۰ درصدی جرائم سایبری در کرمان، صدور بیش از ۱۶۷ هزار جلد گذرنامه در سال جاری، صدور بیش از ۱۱۱ هزار جلد گواهینامه در استان در نیمه نخست امسال، پاسخگویی به بیش از یک میلیون و ۲۸۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس و... از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام
captcha