هوشیاری نیروی انتظامی توطئه دشمنان را خنثی کرد
کد خبر: 4173496
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
استاندار لرستان:

هوشیاری نیروی انتظامی توطئه دشمنان را خنثی کرد

فرهاد زیویار گفت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در  کنار سایر قوای مسلح شایسته عمل کرد و باعث شد خیالات واهی دشمن نقش بر آب شود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، 15 مهرماه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان لرستان به‌مناسبت هفته فراجا، ضمن تبریک فرارسیدن این هفته به فرماندهان، کادر باغیرت و سربازان خدوم انتظامی گفت: نیروهای انتظامی به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدان فی‌ سبیل‌الله هستند و این نیروها مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی هستند و این مسئولیت سنگین به‌گونه‌ای است که داخل کشور و همه مرزها را دربر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران طی چهار دهه گذشته نام نیروی انتظامی قرین غیرت، شجاعت و از جان‌گذشتگی‌ها بوده است، اضافه کرد: نیروی انتظامی در خدمت و کنار مردم است، آحاد مردم هم به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

زیویار با بیان اینکه هر جا نام و حضور نیروی انتظامی باشد، نخستین اثر آن اطمینان امنیت و آرامش است، ادامه داد: هرجا نام نیروی انتظامی مطرح می‌شود واژگان پر افتخار غیرت و وطن‌دوستی به ذهن متبادر می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به از خودگذشتگی نیروهای مسلح، جهادگران و نیروهای مردمی و بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: در آن دفاع مقدس هشت ساله حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت و همه ارکان کشور بسیجی‌وار دفاع جانانه کردند که آن یک نمونه از دفاع در مقابل هجمه‌های دشمن بود.

زیویار ادامه داد: بعد از آن علی‌رغم گذشت سه دهه به شکل‌های مختلف توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمن تداوم پیدا کرد و ملت عزیز ایران با فرزندان رشیدش در قوای مسلح در همه بخش‌ها ایستادگی کردند.

استاندار لرستان با اشاره به فتنه‌انگیزی یک سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی افزود: در یک سال گذشته وضعیت به‌گونه دیگر طراحی شد، دشمن بعد از تجربه هشت سال دفاع مقدس وقتی دید دیگر نمی‌تواند نگاه چپ مرزهای کشور داشته باشد تغییر چهره داد و نزاع مقابله با جمهوری اسلامی را به شکل‌های دیگری تدارک دید.

وی با بیان‌ اینکه دشمن با جنگ تمام‌عیار ترکیبی و رسانه‌ای در داخل کشور و در قالب اغتشاش امنیت کشور را نشانه گرفت، اظهار کرد: ساز و کار و تدارکات این جنگ رسانه‌ای را ده‌ها کشور پشتیبانی کرد و بسیاری در کشور برای دفع این فتنه کمک کردند؛ ولی در خط مقدم مقابله با این فتنه نیروی انتظامی سینه سپر کرد.

زیویار با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه حوزه مأموریت‌های نیروی انتظامی بسیار وسیع و متنوع است، افزود: نیروی انتظامی در کنار همه مسئولیت‌های خود، در مقابله با این فتنه اعظم تمام قد ایستادگی کرد و در این راه و گوی سبقت را برای فداکاری از همه اقشار و آحاد جامعه ربود و شهدای بسیاری را تقدیم جامعه کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در  کنار سایر قوای مسلح شایسته عمل کرد، گفت: خیالات واهی دشمن نقش بر آب شد و این غائله نه تنها به استحکام و اقتدار ملی خدشه‌ای وارد نکرد؛ بلکه توطئه دشمن نقش بر آب شد و در بسیاری از عرصه‌ها به‌ویژه مناسبات دیپلماتیت جمهوری اسلامی ایران مقتدارانه عمل کرد و توفیقات خوبی به‌دست آورد و در این توفیقات نیروی انتظامی با ایثارگی‌هایی که به خرج داد و شهدایی که تقدیم وطن کرد به نحو اساسی ایفای نقش داشتند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی علی‌رغم مسئولیت‌های سنگین دیگر همچون ایجاد امنیت عمومی، امنیت راه‌ها و مرزها، مقابله با مفسدان اقتصادی، مقابله با اشرار در جریان فتنه به‌خوبی عمل کرد که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha