حوادث تاریخی 13 آبان تبیین و تحلیل شود
کد خبر: 4174277
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

حوادث تاریخی 13 آبان تبیین و تحلیل شود

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی با بیان اینکه 13 آبان نمادی از استکبارستیزی و آزادی‌خواهی ملت ایران است، گفت: حوادث تاریخی بزرگی که در 13 آبان به وقوع پیوسته، از جنبه‌های مختلف قابل تبیین و تحلیل است.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز امروز، 18 مهرماه در اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان با حضور حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران تشکل‌های دانش‌آموزی این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان دراین جلسه، گفت: 13 آبان روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و نمادی از استکبارستیزی و آزادی‌خواهی ملت مبارز ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه حوادث تاریخی بزرگی که در این روز به وقوع پیوسته از جنبه‌های مختلف قابل تبیین و تحلیل است، افزود: نقش پررنگ دانش‌آموزان و دانشجویان در یوم‌الله 13 آبان امسال نیز مشهود خواهد بود و به نوعی آنها میدان‌دار اصلی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان خواهند بود.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان نیز در این جلسه با اشاره به بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود، اظهار کرد: 13 آبان روز بسیار مهمی است و امسال نیز مانند سالیان گذشته شاهد حضور پر شور دانش‌آموزان و فرهنگیان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha