اشتغال در امنیت و سلامت جامعه نقش بسزایی دارد
کد خبر: 4174464
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
فرماندار نیمروز در شمال سیستان:

اشتغال در امنیت و سلامت جامعه نقش بسزایی دارد

امینی‌راد گفت: اشتغال در امنیت و سلامت جامعه نقش بسزایی دارد و وظیفه کارگروه اشتغال است که از متقاضیان اشتغال حمایت کند و زمینه اشتغال جوانان را فراهم آورد.

کمیته اشتغال نیمروزبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیمروز در شمال استان، امینی‌راد، فرماندار شهرستان نیمروز روز گذشته، 18مهرماه، در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: یکی از چالش‌های مهم، مشکل بی‌کاری است و در راستای حل این مشکل و افزایش تولید و اشتغال اعتبارات خوبی به شهرستان نیمروز اختصاص یافته است.
 
وی تصریح کرد: در شهرستان نیمروز نیز در راستای جذب این اعتبارات جلسات متعدد کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری برگزار و تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شده است که جذب این اعتبارات از طریق تسهیل شرایط، به‌وسیله بانک‌های عامل باید صورت پذیرد.
 
فرماندار شهرستان نیمروز اظهار کرد: اشتغال در امنیت و سلامت جامعه نقش بسزایی دارد و وظیفه کارگروه اشتغال این است که از متقاضیان اشتغال حمایت کند و زمینه اشتغال جوانان را فراهم آورد، رؤسای ادارات و بانک‌های عامل باید در پرداخت تسهیلات زمان‌سنجی را مدنظر داشته باشند تا متقاضیان اشتغال با انگیزه به‌دنبال شغل مورد نظر خویش باشند.
 
امینی‌راد تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به روستائیان باید مورد توجه قرار گیرد براین اساس، مسئولان بنیاد برکت در روستاهایی که اشتغال‌زایی کمتری صورت گرفته اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
انتهای پیام
captcha