دیدار با خانواده‌ شهدا موجب تقویت روحیه خدمتگزاری می‌شود
کد خبر: 4174614
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

دیدار با خانواده‌ شهدا موجب تقویت روحیه خدمتگزاری می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا برای مسئولان یک افتخار است و موجب تجدید روحیه جهت خدمتگزاری می‌شود، گفت: در آستانه دومین کنگره هشت‌هزار شهید استان گیلان هستیم و لذا با مشارکت دستگاه‌ها و سپاه نواحی اقدام به دیدار با خانواده‌های شهدا می‌کنیم.

گلزار شهدا

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طرح «نهضت دیدار» را یکی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و اظهار کرد: طرح نهضت دیدار با مشارکت معاونت مددکاری و مشارکت‌های مردمی و همراهی مسئولان انجام می‌شود، دیدار با خانواده‌های شهدا برای مسئولان یک افتخار است و موجب تجدید روحیه جهت خدمتگزاری می‌شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان با ۳۳ هزار ایثارگر، چهار درصد ایثارگران کشور را تحت پوشش دارد، افزود: وظیفه داریم از فرصت نهضت دیدار و سرکشی و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کمال بهره را ببریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خواستار نهادینه شدن طرح نهضت دیدار با خانواده‌های شهدا در میان مدیران دستگاه‌ها با همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد و گفت: در آستانه دومین کنگره هشت‌هزار شهید استان گیلان هستیم و لذا با مشارکت دستگاه‌ها و سپاه نواحی اقدام به دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سطح روستا و شهر و بخش و شهرستان می‌کنیم.

داوطلب با بیان اینکه مقرر شد که همزمان با هفته دفاع مقدس با سه هزار خانواده شهید دیدار شود که تاکنون نزدیک به یک‌هزار و 500 دیدار انجام و به ثبت رسیده است، تصریح کرد: در این حرکت ارزنده و ماندگار، سپاه استان، بنیاد شهید، مدیران ارشد استان و مدیران ادارات بنیاد و سایر دستگاه‌های دولتی در سطح شهرستان‌ها هم حضور فعال داشته و خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 14 هزار دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام شده است، گفت: طرح نهضت دیدار با پیشنهاد مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تصویب و در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام
captcha