راهپیمایی حمایت از گروه‌‌های مقاومت فلسطین در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4174644
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
21 مهرماه؛

راهپیمایی حمایت از گروه‌‌های مقاومت فلسطین در گیلان برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی حمایت از گروه‌‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه در سراسر استان در روز جمعه، 21 مهرماه خبر داد.

راهپیمایی حمایت از فلسطین در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه‌‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، 21 مهرماه در سراسر استان گیلان خبر داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه «طوفان الاقصی» یکبار دیگر توان گروه‌های مبارز مقاومت فلسطین را در دفاع از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و ایستادگی در برابر جنایات رژیم غاصب قدس و حامیان استکباری آن به نمایش گذاشت و هیمنه دروغین و پوشالی نظامی و امنیتی رژیم نامشروع و دژخیم صهیونیستی را درهم شکست.

جوانان انقلابی و مبارز فلسطینی با طراحی و اجرای موفقیت‌آمیز یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های نظامی سال‌های اخیر علیه ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی ثابت کردند که تحقق وعده الهی پیروزی حق بر باطل و بشارت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مبنی بر «رژیم غاصب، رفتنی است» بسیار نزدیک است و به زودی جهانیان شاهد محو و نابودی کامل غده چرکین و سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین عزیز خواهند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن محکومیت هرگونه اقدامات تلافی‌جویانه و جنایات ضد حقوق بشری توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه مبنی بر بمباران مدارس، بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی و به شهادت رساندن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان فلسطینی، از عموم مردم همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می‌نماید تا با شرکت گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه‌‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه که پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه 21 مهرماه در سراسر استان گیلان و در شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار می‌گردد.

ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خویش را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
captcha