راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از رزمندگان فلسطینی
کد خبر: 4174976
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از رزمندگان فلسطینی

مردم انقلابی مشهد امروز ۲۱ مهر پس از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی از باب‌الجواد حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا، همراه با دیگر مردم در شهرهای مختلف کشور، ضمن اعلام خشم خود از رژیم صهیونیستی، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان عملیات طوفان‌الاقصی را اعلام کردند.

راهپیمایی مردم مشهد رزمندگان فلسطینیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مردم انقلابی مشهد امروز ۲۱ مهرماه، پس از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی از باب‌الجواد حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا، همراه با دیگر مردم در شهرهای مختلف کشور، ضمن اعلام خشم خود از رژیم صهیونیستی، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان عملیات طوفان‌الاقصی را اعلام کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد، پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله و همچنین تصاویری از امام(ره)، رهبر انقلاب و سردار سلیمانی و سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل‌یهود، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد و الله اکبر از مردم غزه و پیروزی‌های به دست آمده در فلسطین حمایت کردند. 

قرائت بیانیه پایان‌بخش این راهپیمایی بود. در این بیانیه با اشاره به تحقق سخن رهبر انقلاب مبنی بر بازنده بودن اسرائیل، تاکید شد که رژیم صهیونیستی از طریق حمله به غیرنظامیان، در حال تلاش برای احیای حیثیت از دست رفته خود است، اما یوم‌الله ۱۵ مهر اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم بود و ضربات قوی‌تر فلسطینی‌ها برای از بین رفتن کامل این جرثومه فساد در پیش است. 

در این بیانیه همچنین تاکید شد که آمریکا بیش از این برای نجات رژیم رو به اضمحلال صهیونیستی تلاش نکند، زیرا هر اقدامی موجب افزایش بیش از پیش خشم ملت‌های مسلمان می‌شود. 

به گزارش ایکنا، عملیات طوفان‌الاقصی در روز شنبه پس از آن آغاز شد که مسجدالاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون بیش از ۱۵۰۰ اسرائیلی کشته و ۳۴۰۰ نفر زخمی شده‌اند. همچنین وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۱۵۳۰ تن از مردم غزه شهید و بیش از ۶۶۰۰ تن نیز مجروح شده‌اند. 

اسرائیل همچنین در چند روز اخیر از بمب‌های فسفری که بر اساس پروتکل‌های بین‌المللی یک سلاح ممنوعه محسوب می‌شوند نیز علیه مردم مظلوم غزه استفاده کرده است. 

انتهای پیام
captcha