راهپیمایی یزدی‌ها در حمایت از فلسطینیان برگزار شد
کد خبر: 4174993
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

راهپیمایی یزدی‌ها در حمایت از فلسطینیان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در بیش از 30 نقطه استان با حضور گسترده اقشار مختلف برگزار شد.

راهپیمایی یزدی‌ها در حمایت از فلسطینیانبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در بیش از 30 نقطه استان با حضور گسترده اقشار مختلف برگزار شد.

نمازگزاران جمعه پس از اقامه نماز با در دست داشتن پرچم فلسطین، خشم خود را از جنایات غاصبان صهیونیستی اعلام و از عملیات طوفان‌الاقصی حمایت کردند. همچنین با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، بر وحدت مسلمین و همراهی آزادیخواهان جهان تأکید کردند.

همچنین در پایان این راهپیمایی باشکوه قطعنامه‌ای در 6 بند در محکومیت غاصبان صهیونیستی به خصوص محاصره غزه و حمایت از علمیات طوفان‌الاقصی قرائت که مورد تأیید و تأکید قرار گرفت.

یادآور می‌شود در این مراسم که مسئولان، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر، فرماندهان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی و ائمه جمعه و روحانیون حضور داشتند، راهپیمایان اعلام کردند تا نابودی کامل رژیم اسرائیل و آزادی قدس در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

انتهای پیام
captcha