کمیته دانشگاهی یوم‌الله 13 آبان در دانشگاه لرستان تشکیل می‎شود
کد خبر: 4175248
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

کمیته دانشگاهی یوم‌الله 13 آبان در دانشگاه لرستان تشکیل می‎شود

کمیته دانشگاهی یوم‌الله 13 آبان به ریاست علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان با هدف هماهنگی و انسجام‌بخشی هرچه بیشتر برای برگزاری برنامه‌های یوم‌الله 13 ابان و مشارکت دانشگاهیان در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار تشکیل می‎شود.

نشست مشترک دانشگاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست مشترک دانشگاه لرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با هدف برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای برگزاری برنامه‌ها و راهپیمایی 13 آبان‌ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی امروز، 22 مهرماه در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان و علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان بر برنامه‌ریزی هرچه دقیق‌تر برای برگزاری انواع برنامه‌های متنوع یوم‌الله 13 آبان تأکید کردند و مشارکت حداکثری اساتید، دانشجویان و یاوران علمی دانشگاه لرستان در راهپیایی باشکوه یوم‌الله 13 آبان مورد تأکید دو طرف قرار گرفت.

محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این نشست گفت: برنامه‌ریزی شده است چندین برنامه مشارکتی دانشگاه لرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان به‌مناسبت یوم‌الله 13 آبان برگزار شود که دو نشست علمی با محوریت 13 آبان در دانشگاه لرستان در قالب نشست هم‌اندیشی و کرسی‌های آزاداندیشی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری دانشگاهیان دانشگاه لرستان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان مورد تأکید است، افزود: همچنین با مشارکت و همیاری صدا و سیمای مرکز استان لرستان، برنامه‌های مختلف مناسبتی یوم‌الله 13 آبان برگزار خواهند شد و در نشست‌ها و برنامه‌ها به شبهات نیز پاسخ داده می‌شود.

در این نشست که حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و غلام‌حسین حسینی، رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان نیز حضور داشتند، تأکید شد: کمیته دانشگاهی به ریاست علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان برای هماهنگی و انسجام‌بخشی هرچه بیشتر در زمینه مشارکت دانشگاهیان در برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان تشکیل شود.

انتهای پیام
captcha